Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Boez
#1514983
geer schreef: Nou, even een update... Met Soofje gaat het weer prima! Ze staat nog wel op de AB en de Pred, maar ze lijkt er absoluut baat bij te hebben. Haar gekuch is over, maar ook haar gekrab is (ja, logisch) weg...en haar maag is rustig, ze smakt niet meer.

Blij te lezen dat het beter met haar gaat, dank je voor de update.
Wat ik me wel afvraag hè... In eerste instantie zat je toch met haar maag 'in je maag'? In hoeverre is dat nu dan echt opgelost denk je? Niet om je weer in de put te praten... maar aangezien ze toch zware meds krijgt, kan het daar niet gewoon mee samenhangen?
Door geer
#1515274
Boez schreef: Blij te lezen dat het beter met haar gaat, dank je voor de update.
Wat ik me wel afvraag hè... In eerste instantie zat je toch met haar maag 'in je maag'? In hoeverre is dat nu dan echt opgelost denk je? Niet om je weer in de put te praten... maar aangezien ze toch zware meds krijgt, kan het daar niet gewoon mee samenhangen?
Oh ik denk zeker dat haar maag nu goedgaat door de Prednison en de AB. Uit het endoscopie-onderzoek is niet echt iets schokkends gekomen, behalve dan een verdikt en geirriteerd slijmvlies. Dus hoe het verder gaat met de maag nadat deze medicatie is afgebouwd? Ik weet het niet. Misschien is deze stootkuur wel voldoende om het een tijd weg te laten blijven, misschien moet ze bij een volgende ronde wel weer zo'n stootkuur?? Over anderhalve week gaan we weer bij Dokter Erwin op visite, dan kijken we hoe nu verder...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door