Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Poedelpret
#1471048
Mijn ouwetje had droge/harde/gescheurde/eeltpitten kussentjes en broze nagels...

Op mutluks (zachte schoentjes zonder harde rubbere zool) deed hij het het beste.
http://www.woofshop.nl/easysubpage0123.html

Ze zijn duur maar denk dat je niet teveel moet smeren op die kussentjes omdat ze ook nog een ademende functie hebben en niet alle producten zijn gezond.
Ik kocht gemiddeld 1x per 3 maanden een set van 4 stuks maar Ken slofte en doordat zn nagels raar groeide prikte die in de stikrand.

Wel heel strak om zn enkels doen (voelt ie niet/klittenband) en zorgen dat ze goed aan zijn want ik heb wat lopen zoeken in het park... In het begin is het voor jezelf ook onhandig maar het wordt een ritueel.

Let op met aandoen dat zn zwevende nagel niet dubbel komt (pijn) en dat zn nagels niet scherp zijn/net geknipt ivm beschadigen schoentjes.

In het begin vond ie het gek maar later trok hij zelfs weer een klein sprintje en echt alleen met schoenen!

Barfplaats wordt gesponsord door