Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Benjy en Misty
#1464173
Gisteren ben ik met Benjy naar de dierenarts geweest. Vreselijk zo kort na de dood van Eddy want mijn gedachten waren alleen maar bij hem. Bijna precies op de dag af waren we hier ook met Eddy geweest en was het allemaal begonnen. Het bleef maar door mijn hoofd spoken. Gelukkig waren we vrij snel aan de beurt en vertelde ik waarvoor we kwamen; de APK van Benjy en zijn steeds groter wordende verdriet over de dood van Eddy.

Het algemeen onderzoek ging van start. Alles bleek in orde te zijn maar ik had ook niet anders verwacht. Nu moest Benjy gewogen gaan worden. De laatste keer dat hij hier gewogen was at hij nog brokjes en woog hij maar 27 kilo, de ribjes duidelijk zichtbaar en dus veel te mager. Sinds mei staat hij op eerst KVV en nu BARF en mijn oog verteld mij dat hij duidelijk is aangekomen. Nu brak dus echt het uur van de waarheid aan. De cijfers op de weegschaal wezen maar liefst 31 kilo aan en geen gram teveel! Ons mannetje is nu precies op gewicht! Eindelijk!!! 

Voor het verdriet krijgt Benjy nu kalmeringstabletten die meteen zouden moeten helpen maar helaas... ik heb niks gemerkt. Ook is Benjy nu doorverwezen naar een gedragsdeskundige. Ik hoop echt dat het wat gaat uithalen!
Door marsieyenna
#1464230
Wat erg dathij Eddy zo mist en je niets kunt doen vvor hem, je voelt je dan zo machteloos.
Misschien is een bezoek aan een energetisch therapeut ook wel goed.
Ik ben met Xayenne na haar operatie naar Christien Sanders geweest en zij heeft een reading en healing gedaan.
Ik dacht : baat het niet het schaadt ook niet, maar het heeft Xayenne in ieder geval rust en vertrouwen terug gegeven.
Op haar site : www.funenrun.nl kun je informatie vinden onder het kopje reading en healing.
Door Benjy en Misty
#1464244
Dank je wel voor je reactie. Ik zat over precies hetzelfde eerder ook al na te denken. Het geeft wel meteen een vertrouwd gevoel wanneer iemand positieve ervaringen erbij heeft.
Door ivan
#1464251
Wat triest dat Benjy zijn maatje zo mist.

Nadat zijn vriendinnetje Esme overleden was, heeft Ivan ook enorm veel verdriet gehad.
Hij begon van ellende ook weer aan zijn poten te bijten.

Ik heb toen contact met Atjo Westerhuis gehad, en die stelde voor om hem gedurende pm 6 weken
Ignatia D30 te geven, volgens hem het middel voor verdriet.

Een dag nadat ik hiermee begonnen ben,  was het poten bijten over, en zat hij weer beter in zijn vel.

Misschien is het iets voor Benjy. Wij hebben er heel veel baat bij gehad.

Heel veel sterkte met Benjy.
Door Too
#1464252
Wat een dubbel gevoel he!

Fijn dat  hij zo goed op gewicht is
Je zou ook kunnen overwegen om maatwerk Bachbloesem te geven, volgens mij heeft Astrid [Borke] daar hele goede ervaringen mee voor de honden -én een adres-

Sterkte voor jou en Benjy
Door Benjy en Misty
#1464264
Too schreef: Wat een dubbel gevoel he!

Fijn dat  hij zo goed op gewicht is
Je zou ook kunnen overwegen om maatwerk Bachbloesem te geven, volgens mij heeft Astrid [Borke] daar hele goede ervaringen mee voor de honden -én een adres-

Sterkte voor jou en Benjy

Benjy gebruikt al een tijdje voor hem samengestelde Bach Bloesem en een ander op natuurlijke basis samengestelde medicijnen. Helaas mag het nog niet baten.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door