Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door platvis
#1467250
de leeftijd van onze Lady was 9 jaar ,voor ons nog veel te jong om dood te gaan,allemaal bedankt voor jullie lieve woorden we zijn er heel blij mee dat jullie zo hebben meegeleefd met ons,voor ons is het in ieder geval een grote les geweest om niet zomaar alles te laten doen wat een DA wilt,ik hoop dat jullie daar aan denken.bedankt allemaal we komen zeker weer terug met een ander hondje ook een cairntje maar voorlopig niet eerst maar even haar zien te vergeten al hoewel dat heel moeilijk is.
#1467362
platvis schreef: de leeftijd van onze Lady was 9 jaar ,voor ons nog veel te jong om dood te gaan,allemaal bedankt voor jullie lieve woorden we zijn er heel blij mee dat jullie zo hebben meegeleefd met ons,voor ons is het in ieder geval een grote les geweest om niet zomaar alles te laten doen wat een DA wilt,ik hoop dat jullie daar aan denken.bedankt allemaal we komen zeker weer terug met een ander hondje ook een cairntje maar voorlopig niet eerst maar even haar zien te vergeten al hoewel dat heel moeilijk is.
ik vind het heel erg te lezen, veel sterkte dan ook met het verwerken van het verlies van je lieve schat.  Proberen om haar te vergeten...zal vast en zeker niet lukken en niemand die dit ook van je kan verlangen.  Laat je dit dus niet opdringen in de gedachte van het was "maar" een hond.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door