Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Esther Q
#1457953
Radja heeft last van pijn aan haar achterhand na inspanning. Gelukkig nog niet na gewone beweging, maar als ze wat extremer rent en daarna in haar mand ligt kan ze niet meer goed opstaan. Het duurt een dag tot twee dagen tot ze weer volledig is bijgekomen. Ik heb haar nog niet laten onderzoeken, dat ga ik op dit moment nog even niet doen, omdat ze verder geen last heeft en het redelijk controleerbaar is, maar ik vraag me af of en hoe ik de pijn kan verzachten op een slecht moment. We proberen haar niet extreem te laten bewegen maar ze is nogal hyper, dus soms lukt dat niet. Kan ik op die momenten een pijnstilling gebruiken en is er iets natuurlijks? Ik ben een beetje bang dat ze met pijnstilling door haar hypergedrag door de pijn heengaat en nog slechter wordt. Dus misschien is het geen goed idee om pijnstilling te geven?
Gebruikersavatar
Door Nitus
#1458043
Als ze na het moeilijk opstaan na een klein stukje lopen weer normaal loopt is, naast Arnica, Rhus-t een heel goed middel.
Door Esther Q
#1458556
Bedankt!
Ja, nadat ze even gelopen heeft gaat het idd iets beter. Normaal kan ik niet zeggen, maar ze komt wel een beetje op gang, zeg maar.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door