Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Vera50
#1441617
Ik ben dus Vera uit Deurne(Antwerpen) en heb deze site leren kennen door nikedog (Rita) waarvoor mijn dank.Wij hebben 2 cavaliers Gipsy en Roefel van 8 j.IK hoop dat iemand mij een beetje kan helpen.Onze Gipsy cavalier king charles van 9 j , heeft al nu bijna 1 jaar een nekhernia en voor de rest een hele slechte rug. De da heeft al met cortisonen geprobeerd en pijnstillers.Maar dat heeft maar even geholpen en van de cortisonen was ik echt géén voorstander.Gipsy heeft dus ook overgewicht,ook mede door de cortisonen die hij al heeft moeten nemen in zijn leventje en eerlijk gezegd ook een beetje door de verwennerij van zijn vrouwke.Sinds enkele maanden ik met gipsy naar de acupunctuur dit heeft in het begin hem wat beter gemaakt maar daar stopt het nu ook bij .Ik ga nu nog steeds om de 3 weken.Ondertussen heeft Gipsy bij het wandelen regelmatig dat zijn voorpootje niet mee wil en resultaat dat hij soms op zijn snuitje gaat.Wandelen heeft hij dus een hekel aan.Ik ben ten einde raad. Heb ook al kruiden voor hernia (druppels) geprobeerd.Is er iemand die me nog wat raad kan geven om onze lieve schat te helpen.Ik had gedacht aan osteopathie maar hier in het antwerpse is er niet direct een te vinden voor dieren. Is er iemand die goede resultaten heeft met andere kruiden?
Mvg
Vera
Door Vera50
#1441990
Ja heb ik ook al geprobeerd en ja dus zonder resultaat helaas.Ik ben dus radeloos. Goh en opereren is wel het laatste wat ik wil laten doen.
Groeten Vera
Door Truus
#1442314
Vera50 schreef: Ja hoor Truus er zijn foto's van gemaakt en het is een nekhernia
Groeten Vera
Oké, wat balen zeg :(. Ik zou je ook geen advies kunnen geven, het enige is opereren maar kan me voorstellen dat je dat liever niet wilt.
Hoop dat de acupunctuur weer aan slaat.
Sterkte en beterschap voor Gispy !!
Door Eef+Stippels
#1442937
Vera50 schreef: Ja heb ik ook al geprobeerd en ja dus zonder resultaat helaas.Ik ben dus radeloos. Goh en opereren is wel het laatste wat ik wil laten doen.
Groeten Vera
Heb je het lang genoeg gegeven? In ieder geval 6 weken? Het kan even duren voordat je verschil bemerkt...

Sterkte!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door