Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door staffordinc
#1446366
diergedrag schreef: Bij een hond van mij die heel ziek werd van autorijden (echt grote draden dik kwijl en overgeven) heeft de BachBloesem Scleranthus heel erg goed geholpen. Na een paar keer was ze er vanaf en het is tot nu toe niet meer teruggekomen (inmiddels 5 jaar verder).
Het is de moeite waard om het te proberen. Wagenziekte hoeft niet altijd heel erg heftig te zijn dus waarom zou het het bij jou hond niet kunnen zijn?

Ik ga het meteen halen !!! Wil gewoon alles proberen want dit kan niet meer langer zo ! Het vreemde is dat ze het nooit eerder heeft gehad en ze heeft het 9 van de 10 keer maar dus niet alle 10 de keren in de auto.
Ik heb een anti stress van bander gekocht maar ik weet niet hoe of wat dit moet werken of wanneer maar ze heeft de band nu een paar dagen om en ze heeft  het gewoon nog steeds in de auto :(((((((((
Door staffordinc
#1446391
nou de anti stress band gekocht heeft tot nu toe nog niet geholpen misschien heeft dit een inwerk tijd oid geen idee... hou hem nog even bij der om...
Vandaag ook even de bachdruppels kopen en dat proberen.
pff het is echt niet meer leuk en lijkt ook met de dag erger te worden. MAar ik moet zeggen spugen doet ze er niet bij.
Alleen dat gehijgd met der tong uit der bek en ze is dan echt heel onrustig kan  niet even stil zitten, als ik tegen der praat doet ze de tong even naar binnen.
met of zonder of een klein beetje eten ook geprobeerd hier ligt het bij kenya niet aan.

--------------------------------------------------

Moet zeggen dat mijn vriend net belde hij was beide hondjes aan het uitlaten toen er een vee wagen oi met varkens of ander vee langs kwam rijden ze flipte hem beide heel erg staart tussen de bene ze rende heel hard weg neus in de lucht en later leek het ook of kenya door der pootjes heen zakte...  en heel hard trilde.....zal dit ergens wat mee te maken hebben. Kunnen honden op deze lucht zo heftig reageren zullen ze de angst van deze dieren kunnen ruiken ?

Want we zijn wel eens naar zee gereden met de hondjes en toen we een tussenstopt maakte en achter een vee wagen op de parkeerplaats stonden reageren ze net zo.
Misschien is het hier mis gegaan met kenya in de auto ik roep nu maar even wat er in mij opkomt...



En niet meer in de auto mee nemen is wel een opties alleen is het zo dat wij een winkel hebben en de hondjes altijd mee gaan naar de winkel we gaan met de auto naar de winkel en de hondjes de hele dag alleen thuis laten is ( nog ) geen optie



Groetjes,
Door staffordinc
#1446402
Fido schreef: Volgens mijn da wel  ;) ;D

JA? en wat kunnen we eraan doen ? Zijn er geen tabletjes ( niet dat ze met een mogelijkh medicijnen slikt !! Krijg die er echt niet bij der in )
of iets anders tegen wagenziek ? zoals bij mensen ..


groetjes en bedankt
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1446409
da vinci was ook vreselijk wagenziek, echt niet normaal meer, dacht dat het nooit meer goed zou komen!
en nu vindt ie autorijden helemaal geweldig!!!
vanaf het moment dat ie maar dacht dat we richting auto liepen begon hij al te kwijlen, in de auto(niet eens met de moter aan!)spuugde hij al, we waren de straat nog niet uit of hij had al geplast en met de eerste bocht---diarree....het was 1 groot drama!
We hebben geprobeerd het heel voorzichtig te brengen, als ie naar de auto liep, snoepje.
als ie aan de auto rook, snoepje enz enz enz, geen succes dus...
wij zijn naar een homeopaath gegaan, hij kreeg druppeltjes en geloof het of niet met een goede week ging het al zo goed dat ie voor de auto stond om mee te gaan!
het is daarna niet meer terug gekomen, hij gaat graag mee autorijden!
Door staffordinc
#1446433
Nadia schreef: het lastige is als je de hond in een bench zet met een deken erover, dat je ook niet kan zien offie nog veel gaapt en hijgt.

Waar ik aan moest denken, weet niet of het ergens op slaat, maar heb je wellicht sindskort een andere luchtverfrisser/boompje in de de auto?? Of de auto met iets anders gepoetst (of misschien al heel lang niet meer gepoetst) wellicht dat ie daar wat kortademig door wordt.

Haaihaaai dit was het dus ook niet... ze heeft het ook in onze andere auto af en toe...
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1446454
geen bach, echt homeopatische druppels van de homeo..
en dan wordt er niet alleen gekeken naar het probleem zelf, het wordt een middel gezocht wat bij jouw hond past, heel specifiek!
Ik was er iig heel blij mee, en vince ook!!!!
weet ook niet meer hoe of het heette..
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door