Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door charmed
#1443626
Wanneer ga je met haar naar de oogarts? Heel fijn te lezen dat het nu beter gaat!
Nynke F schreef: hoi meis  :) :) :)

we spoelen het 2/3 keer per dag met lenzeninzetvloeistof en daarna gaan er kunsttranen in. Hij heeft er in elk geval geen last van, dat weet ik zeker. De snotklonters zijn ook minder aanwezig heb ik het idee  :) :) :)
Door Nynke
#1443799
charmed schreef: Wanneer ga je met haar naar de oogarts? Heel fijn te lezen dat het nu beter gaat!
ik ga niet met hem ;)  naar de oogarts, zoals het nu gaat gaat het goed  :)
#1446097
Borke schreef: Die Gunnar,  Nynke's verwende en vertroetelde prinsje, fijn dat het goed gaat  ::)
verwend ?? ?? ??  echt niet !!!! >:(  maar een prins is het zeker  ::) ::) ::)                    :D :D :D :D
#1446107
Truus schreef: Wat fijn dat het goed gaat ! Hoe kwam je op het idee van lenzeninzetvloeistof?
Die tip had ik hier ergens een keer gelezen meen ik  :)  en het is ook wel heel logisch, want het is gewoon zout water, met hetzelfde zoutgehalte als je traanvocht  :)  en het spoelt heel goed !!!!
#1446110
Nynke F schreef: Die tip had ik hier ergens een keer gelezen meen ik  :)  en het is ook wel heel logisch, want het is gewoon zout water, met hetzelfde zoutgehalte als je traanvocht  :)  en het spoelt heel goed !!!!
Oké, dan kan ik deze tip over brengen aan iemand die met het zelfde probleem zit ;)
#1446111
Truus schreef: Oké, dan kan ik deze tip over brengen aan iemand die met het zelfde probleem zit ;)
ja hoor, dat kan zeker, als ze maar de bewaar-inzetvloeistof gebruikt, en dus niet de vloeistof die je eerst moet neutraliseren met een pilletje !!!!! die brandt namelijk enorm  :o :'( :'(  weet ik uit ervaring  :(
#1446113
Nynke F schreef: ja hoor, dat kan zeker, als ze maar de bewaar-inzetvloeistof gebruikt, en dus niet de vloeistof die je eerst moet neutraliseren met een pilletje !!!!! die brandt namelijk enorm   :o :'( :'(  weet ik uit ervaring  :(
Ik heb ook lenzen gehad :-X en weet hoe dat voelt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door