Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Fynn
#1438221
Ach dat arme hondje wat heeft die al veel meegemaakt.
Ik heb bewondering voor jullie als baasjes menig mens had het opgegeven .
Ik hoop dat Tannetje jullie kan helpen en dat Diesel zich beter gaat voelen.

Groetjes Rian
Door josi
#1438233
Jeetje wat vreselijk heftig allemaal zeg.
Toen ik je verhaal las kreeg ik een brok in mijn keel, wat een doorzettingsvermogen moet dat kleine ventje hebben zeg.! En jullie natuurlijk ook!
Hopelijk kan deze holistische dierenarts je verder helpen en kunnen jullie deze zware periode achter jullie laten en nog lang genieten van Diesel.
#1438431
Hallo, ik ben vanmiddag met Diesel naar Tannetje geweest, heeft Diesel goed onderzocht!
Diesel had 39.9 koorts maar waar dat vandaan komt... we weten het niet.
Tannetje heeft hem een koortsverlagend injectie gegeven, en hij kreeg Long Dan Xie poeder mee
Belladonna druppels een antibiotica erbij Clavubactin.
Hopelijk verlaagd dat de koorts, maar tot op heden nu rond 24.00 uur heeft hij nog steeds verhoging
39.5 en is duf en sloom.
Drinkt gelukkig wel, eten gaat niet van harte.
Hopelijk gaat het morgen beterder met hem, ik heb zo met hem te doen, en zijn al zo ver gegaan, ik wil het nog niet opgeven.
Alleen waar komt die koorts vandaan...
Ik hou jullie op de hoogte hoe het met Diesel verder gaat...
Door Lizzy
#1438545
Allemachtig, wat een verhaal :'(. En wat raar joh, dat hij toch koorts blijft houden en niemand weet waar het vandaan komt..... Ik hoop zo dat Diesel gauw opknapt. Heel veel sterkte, we duimen voor jullie en ik wil even kwijt dat ik het geweldig vind, zoals jullie alles voor Diesel overhebben!
#1438718
Waar is Diesel allemaal al op getest/onderzocht??

En weet je zeker dat Diesel op die bewuste avond echt klem zat met zijn pootje??
Of kan het bv ook zijn dat ie al pijn had aan zijn pootje, jankte en jullie een link hebben gelegd met klem zitten??? (of moest je hem echt loshalen??  :-\)

Wat waren de bevindingen van Tannetje??
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door