Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ine
#1433583
Als het goed is, zijn ze bijna thuis. Vanochtend stond Margreet met Marga bij mij op de stoep voor een bakkie, dat was een verrassing.
Dikke knuf voor Bram, de lieve kanjer :-*
Door Truus
#1433702
Ine schreef: Hij is nu thuis, Margreet zal vast zelf de update willen geven ;)
Ah, fijn dat je het even laat weten ! Hopelijk weten we gauw meer van Margreet.
Door margreet
#1433725
Zo mijnheer ligt lekker onder een fleecekleed in de bench, hij had het best wel koud en is ook nog niet helemaal wakker.
marga heeft de hele weg bij hem achterin gelegen om hem te troosten,lief he.
Alles is goed gegaan de wervelkap is eraf en er is plek gemaakt voor de zenuw,die ligt nu weer vrij.
Nu zorgen dat hij de komende tijd geen gekke dingen gaat doen, hij zou in pricipe gewoon in huis zijn eigen gang mogen gaan, maar dat lijkt me gee slim plan.
ten eerste zit er dan steeds een klein mormel op zijn rug en ten tweede staat RUST niet in Bram zijn woordenboek.
We gaan ze dus een poosje gescheiden houden, de een eruit, de ander in de bench etc etc.
Zeker 6 weken aan de lijn uitlaten en opletten dat hij geen stomme dingen doet,zal moeilijk worden ::)
daarna weer langzaam wat uitbreiden ,met geduld gaat alles goed komen.
Ik zeg nog tegen die arts en kan hij volgend jaar november weer over een hek springen of kan ik dat beter vermijden, want ik denk dat ik dan mijn hart vast houd.
Nee hoor hij moet straks ALLES weer kunnen, als U nu maar geduld hebt, nou dat hebben we, we gaan ervoor en zorgen dat hij strakkies weer helemaal de oude is.
Het belang van onze honden staat namelijk bij ons op nummer één!!!
Door Truus
#1433731
Fijn dat het goed is gegaan, geeft Bram maar een zachte knuffel :-*. Sterkte met hem in toom houden maar dat gaat je wel lukken denk ik.

Lief van Marga om hem zo te troosten en ze bij jou was.

Nu lekker bijkomen ...het is achter de rug meis :-*
Door Ine
#1433733
margreet schreef: Het belang van onze honden staat namelijk bij ons op nummer één!!!
That's the spirit! :biggrin2:
Even volhouden en we kunnen alles weer, ook samen trainen! ;)
Dikke knuffel voor het zwarte monster :-*
En ook voor die gouden vriendin van je :-*
Door Truus
#1433740
Ine schreef: That's the spirit! :biggrin2:
Even volhouden en we kunnen alles weer, ook samen trainen! ;)
Dikke knuffel voor het zwarte monster :-*
En ook voor die gouden vriendin van je :-*
Dat kun je wel zeggen ja ;), wat heb je dat dan hard nodig he Margreet.
Door De Geijsjes
#1433749
Heej je bent weer thuis. Klinkt goed dat hij alles weer moet kunnen
straks! Succes met het uit elkaar houden, ik denk dat Guusje het er
niet echt mee eens zal zijn  ;)
Lief van Marga om erbij te kruipen achterin de auto  :)
Door margreet
#1433750
De Geijsjes schreef: Heej je bent weer thuis. Klinkt goed dat hij alles weer moet kunnen
straks! Succes met het uit elkaar houden, ik denk dat Guusje het er
niet echt mee eens zal zijn  ;)
Lief van Marga om erbij te kruipen achterin de auto  :)
Guusje is het er nu al niet mee eens, Bram ligt heel zachtjes te janken en ze ligt voor die bench met een koppie van wat doe JIJ nou,ach en nu staat ze hem af te likken door de tralies :-*
Gebruikersavatar
Door Dian
#1433778
fijn Margreet dat het goed gegaan is en dat Bram weer lekker thuis is!! Beterschap voor hem en een hele dikke knuffel voor jullie :bigarmhug: :bigarmhug:

sterkte met het rustig houden van je koppeltje :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door