Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Decibels
#1431348
arenda schreef: Het blijkt toch maar weer dat ik beter gewoon op mijn instincten af kan gaan. Eergisterenavond ging het snel bergafwaarts met Quinty, de koorts kwam opzetten en dat liet ze blijken ook. Wat had ik met haar te doen. Dus gisterenmorgen direct naar de da, zodra ik de riem pakte kreeg mevrouw natuurlijk een opleving van jawelste, springen en blij! Ik begon bijna weer te twijfelen.... Eten bleef ze al die tijd ook gewoon doen dus.

Maar kortom, bij de da bleek dus dat ze idd een beginnende open vorm van baarmoederontsteking had. Ik was er toch nog heeel vroeg bij, uitvloeisel was nog hoofdzakelijk helderrood, maar wel met veel slijm dus. Prik erin, medicijnen mee en Quinty knapte zienderogend op. Per uur ziet ze er beter uit, wordt ze vrolijker. Op dit moment was castreren niet noodzakelijk, maar ik moet het wel in mijn achterhoofd houden. En goed in de gaten houden natuurlijk! En op dit moment ben ik daar wel blij om, met zo n rotdure maand in t vooruitzicht, een lege rekening op de bank....Nu had ik het geld hoe dan ook wel ergens vandaan gehaald hoor, maar toch, ik haal nu dubbel opgelucht adem. Allereerst omdat Quinty zo snel aan het opknappen is, en ten tweede dat ik op dit moment even niet zo n grote uitgave hoef te doen.
wil je me AB trachten een baarmoederontsteking weg te krijgen dan moet je 't lang geven....een kuurtje van 7-10 dagen is dan echt tekort.
Door arenda
#1431369
Lizzy schreef: Ai! Dus toch! Jeetje, wat is dat toch een gedoe he, met die loopsheden en baarmoederontstekingen.... Zou UteroVetsem ter ondersteuning een goed idee zijn?
Ja, heb ik ook al aan lopen denken. Is misschien heel verstandig. En ik weet het dat je zo n ontsteking niet 1 2 3 onder de knie hebt hoor. En castratie zal wel volgen ben ik bang, maar nu nog ff niet......
Door arenda
#1431430
Dank je, ze knapt echt zienderogend op. Ik zie nu pas dat ze toch al wel een poosje behoorlijk beroerd was. Maar ja, loopsheid he.....voel me zelf ook niet zo best als ik ongesteld ben.....
Merk ook dat ik er toch wel de hele dag én nacht mee bezig was, want nu komt de koppijn bij me los en mn hele rug zit vast. Maar das niet erg hoor, dat het met Quinty nu goed gaat, dat is veel belangrijker!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door