Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1428656
Ik vind het nogal wat zeg,dat je haar daar (zo lang) moet laten. Denk niet dat iemand mij ooit zover zou krijgen....
Als er 1 situatie is waarbij een hond zijn eigenaar nodig heeft, is het toch wel in een stressvolle als deze??

Maar goed, misschien denk ik dan wel veel te menselijk.
Ik duim dat je haar snel mag halen!!
Door Anne in Zweden
#1428674
yuki11 schreef: Ik vind het nogal wat zeg,dat je haar daar (zo lang) moet laten. Denk niet dat iemand mij ooit zover zou krijgen....
Als er 1 situatie is waarbij een hond zijn eigenaar nodig heeft, is het toch wel in een stressvolle als deze??

Maar goed, misschien denk ik dan wel veel te menselijk.
Ik duim dat je haar snel mag halen!!
Hun uitgangspunt is (want reken maar dat ik gevraagd heb of ik haar vanavond nog mocht halen) dat ze daar goed en liefdevol verzorgd wordt, en alle rust heeft om weer bij te komen. Thuis gebeurt veel meer, en dan gaan ze misschien te veel mee willen doen en met hun wankelende koppie tegen de vlakte etc. etc. Daarginds kunnen ze in de gaten houden of alles in orde is, of er geen bloedingen optreden, of de hechtingen goed zijn... Ik had ook gevraagd of ik dan op bezoek mocht vanavond, maar dat raden ze weer af omdat je hond dan eerst helemaal blij is dat vrouwtje er is, om vervolgens nóg een keer door vrouwtje te worden achtergelaten. Zit ook wel weer iets in.

Hoe dan ook, ik laat het zo maar; even een nachtje op m'n tanden bijten, en daarna is alles weer als vanouds. Pipo mag vannacht bij mij in bed slapen - die ligt normaal gesproken met Laika in de garage, maar na de ervaring van vandaag heeft ie wel een extraatje verdiend... Hij is trouwens he-le-maal koedie nu, ligt te spinnen dat de kalk van de muren vliegt en mijn rechtermouw doet hem blijkbaar aan zijn mama denken, zo hard zit ie die te melken! :smitten: :smitten: :smitten:
Door Marjet
#1430292
Hondje weer thuis? (of staat dat allang in een ander topic vermeld).
Hopelijk alles goed gegaan, geen trauma opgelopen van nachtje niet thuis zijn?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door