Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door **Jolanda**
#1425514
Nou...ze is een maand of 2-3 geleden loops geweest (als het geen 4 maanden is)...zal dat dan zolang daarna nog zijn uitwerking hebben?
Verder geeft ze geen pijn aan.

Lizzy, Tanja is een buitenhond (ook altijd geweest voordat ze bij ons kwam) en komt maar heel af en toe binnen. Na een aantal minuten merk ik dat het binnen te warm is voor haar en gaat ze weer naar buiten. Daar zal het dus ook niet aan liggen. In de stal is het niet warm, ongeveer dezelfde temperatuur als buiten.

Ik zal er nog op gaan letten dat ze niet te veel kan drinken. En lamskoppen maar even schrappen van het menu.
Ze heeft gister overigens wel de onderkaak en tanden/kiezen opgegeten wat ze de vorige keer niet heeft gedaan.

Vandaag geen hele rare ontlasting. Een heel klein beetje 'raar' van kleur, sommige delen met een heel klein beetje slijm, maar verder zag het er droog uit. Denk dat dat te maken heeft met de lamskop+pens van gisteren.

Als ze nog langer zo veel wilt drinken zal ik zeker de DA raadplegen.
Afgelopen jaar (meen in januari) is het bloed van haar getest (ivm braken en slechte ontlasting). Er zijn toen 2 verschillende soorten tests uitgevoerd. Uitslagen waren goed, alleen een lichte allergie te zien. Braken en slechte ontlasting was voorbij na het geven van vers (dat zal niemand verbazen,hihi)
Door Nadia
#1425672
Fijn dat het beter gaat.. Misschien volgende keer niet te lang aan de lamskop laten knagen??

Ik hoop dat het snel weer helemaal goed is..

Kusje voor lieve Tanja

Barfplaats wordt gesponsord door