Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1422636
Zeg, kun je de heren even meedelen dat het wat rustiger aan moet? Ik kan de topics over hun perikelen langzamerhand niet meer bijhouden!

Prut, wat zul jij geschrokken zijn toen je dat zag! Wordt de zwelling al weer een beetje minder?
Hopelijk hoef je morgen niet te werken, want dat jij geen oog dicht gaat doen vannacht, lijkt me duidelijk. Na ja, kun je tussendoor een plasrondje doen met de hondjes...  ;) :-*

Beterschap!
#1422667
Jeetje , wat ziet dat eruit zeg !!!
Heeft hij er pijn of last van?
Al enig idee waar dat vandaan komt?
Heeft hij in de rotzooi wat uit de sloten komt lopen darren, dat rietspul met weerhaakjes of met de wortels lopen sjouwen?

Wordt het al wat minder nu?
#1422671
het is nog niet echt minder, heeft er niet zo veel last van, geen idee waar die zijn neus heeft ingestoken..
hij heeft niet gezwommen, niet lopen slepen met stengels, wel door de bossen lopen rennen...ik heb geen idee was ook al een paar uur thuis....
het is een eng gezicht dat zijn oogleden naar buiten puilen :o
#1422677
vanaalst schreef: geen idee, ze eten wel buiten maar ik zat erbij, hij had sardientjes, lamsvlees en een konijnenrug..
wel lekker van die prik gaat ie vreselijk veel drinken, mooi hebben we vannacht 2 binnenplassers :(
Is prednison. Ziet die gast eruit zeg :-\  Ik ken dit niet anders dan van een allergische reactie. Hopenlijk krimpt hij in de loop van de avond weer.
#1422683
denk dat er vannacht helemaal niet geslapen wordt.....
gentle heeft al 2 x gekotst van het vele drinken, weer op het kleed natuurlijk kon hem net behoeden om het op de bank te doen..
zijn ene oog is weer goed open maar die bek he, jeetje wat een vormen kunnen die honden aannemen!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door