Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Anne in Zweden
#1413275
Och wat sneu, en wat een vervelend vooruitzicht, dat je wel weet wat hij heeft maar dat hij de behandeling misschien niet verdraagt. Heel veel sterkte, en ik hoop op een klein wonder voor jullie!
Door sandrra
#1413333
Ohw bah wat een machteloos gevoel moet dat je geven  :'(

Heel veel sterkte en we duimen keihard dat ie er toch tegen kan.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1413420
pffffffffff....dat is moeilijk...
als hij nu redelijk stabiel is en het te doen is zou ik persoonlijk 2 weken wachten en geen wormenkuur geven ...
succes in ieder geval  met ayuk  :-\
Door Mevroi Kruim
#1413465
Jeetje, wat een ellende joh!

Wat ik er van begrijp kunnen er eitjes in de ontlasting gevonden worden, als je ze vindt (niet simpel) heeft de hond vermoedelijk een stevige infectie. Bloederige diarree kan maar hoeft niet, wel wordt de darmwand aangetast wat kan verklaren waarom hij nu overal diarree van krijgt.
De wormmiddelen die werken tegen zweepwormen zijn middelen die niet in het bloed worden opgenomen, ze blijven in de darm en doden aanwezige parasieten. Het zijn idd giftige stoffen maar de schade die de wormen aanrichten is echt vele malen groter dan de kans dat de darmen door de middelen beschadigd raken.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door