Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Urs
#1413237
Wat fijn dat het zo goed gaat met Floor. Ik wist niet dat dat zo'n groot probleem was bij de hounds die bulten. Bij Catootje waren de bulten wel zacht. Die op d'r bil was hard en nog heel klein , dat was wel een talg klier die aan het "klieren" was.

Heb je ook een foto van Floor in d'r jurk?

En hoe gaat het met je zus? Kan ze het een beetje aan? En jij dan?
Door Cathelijn
#1413647
Urs schreef: Wat fijn dat het zo goed gaat met Floor. Ik wist niet dat dat zo'n groot probleem was bij de hounds die bulten. Bij Catootje waren de bulten wel zacht. Die op d'r bil was hard en nog heel klein , dat was wel een talg klier die aan het "klieren" was.

Heb je ook een foto van Floor in d'r jurk?

En hoe gaat het met je zus? Kan ze het een beetje aan? En jij dan?
Een verse foto van Floor in haar jurk:
Afbeelding

Ik heb er twee gaten in geknipt en er een stretchband doorheen gehaald en zo vastgeknoopt.
Ik wist ook niet dat het een bekend hound-probleem was, maar volgens de da was het zo. Hopelijk gaan Floor haar andere bulten niet ook klieren. De andere weggehaalde bulten zijn niet teruggekomen, dus dat is wel heel fijn.

Net met mijn zus gesproken en het gaat redelijk. Ze is geen type om in bed te gaan liggen, dus ze doet wat dingetjes in huis, kijken samen een film en gaan even naar buiten. Ze zegt net dat ze weet dat het straks wel weer beter gaat.
Ik ben moe en niet echt met mijn gedachten bij mijn werk enzo. Maar dat komt ook wel weer goed. Als Floor weer alleen kan slapen zal dat ook wel schelen  ;)
Door Cathelijn
#1421600
Zo! Floor is sinds een uurtje hechtingloos. Het zag er mooi uit, duidelijk niet aangezeten  ::) Ik kreeg nog een keer de bevestiging dat het absoluut niet kwaadaardig was.
Vanaf het weekend rent ze trouwens alweer los en ligt ze weer te rollen, helemaal blij dat ze niet meer aan de lijn hoeft.

Nu nog wat haargroei  ;) En dan hoop ik dat ze het langer volhoudt dan 3 maanden tot een eventuele volgende keer.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door