Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Cathelijn
#1410815
Ze heeft heerlijk op bed liggen slapen, zij wel  ::) Ik slaap dan altijd slecht, maar goed, het was voor het goed doel.
Ik had haar een groot t-shirt aan gedaan maar daar zat ze vanochtend met haar poten in gedraaid (en gewoon doorslapen ;D ).

Ik moet dus nog even wat anders verzinnen voor de momenten dat ik haar niet in het vizier heb. Ik heb een kap mee gekregen, maar ze kan ook met haar achterpoten bij een paar hechtingen, dus die kap lost niet alles op. Ze heeft hem ook nog niet om gehad, meestal ligt ze gewoon 'bloot'.

En net heeft ze gepoept, dus dat is ook weer op gang. Eigenlijk gaat het gewoon heel goed!
Ik zag vanmorgen trouwens bij het beter bekijken van de wonden dat er oploshechtingen zijn gebruikt, mooi onderhuids gehecht.
Door Truus
#1410818
Ja , kijk maar uit met de hechtingen..zouden ze rompertjes hebben in Floor haar maat? Bij de zeeman ofzo? Gaatje voor de staart erin en klaar ;). Gelukkig gaat het tot nu toe goed !
Door sandrra
#1410876
Je kan misschien een oud badpak bij haar aandoen? Of vragen of de da een pak heeft.
Fijn dat ze de nacht lekker rustig door is gekomen en alles weer op gang is.
Door tt-tjes
#1410903
ZO, dat zijn me een partij hechtingen. Geef haar maar een dikke knuffel van mij. Ik denk trouwens niet dat er rompertjes in Floor haar (lengte) maat zijn, maar misschien is een t-shirt een idee?
Door Cathelijn
#1410912
tt-tjes schreef: ZO, dat zijn me een partij hechtingen. Geef haar maar een dikke knuffel van mij. Ik denk trouwens niet dat er rompertjes in Floor haar (lengte) maat zijn, maar misschien is een t-shirt een idee?
Ik ga straks even een t-shirt proberen vanaf de achterkant en dan kijken of ik het aan de voorkant een beetje vast kan binden. Overdag gaat het trouwens nog steeds prima zonder iets. Ze zit er niet aan.
Door *loes*
#1410932
Jemig wat een japen, maar idd als ze dan toch onder narcose zijn, dan maar meteen zoveel mogenlijk.

idd miss een kinderbadpakje, geef Floor maar een knuffel en hopenlijk blijft ze er zoveel mogelijk af zodat ze snel kan herstellen  :-*
Door cathrien
#1411399
Ik doe weleens 2 T shirtjes aan. dus een via de staart en de achterpoten en een via haar hoofd en voorpoten en dan samen pakken en met een veiligheidsspeld vastzetten gaat prima. Beterschap.
Door Cathelijn
#1411440
Ze krijgt nu 's nachts een t-shirt achterstevoren aan en dat bind ik vast aan de voorkant. Gaat goed.

Het lijkt vandaag wat meer te kriebelen, maar nu ligt ze weer rustig te slapen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door