Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1409391
zal in dit topic maar gewoon verder gaan.....
de da heeft weer gebeld, zeg dat het toch verstandig is om een ab kuur te geven, heeft weer overleg gehad en denkt toch echt dat het zou kunnen komen door littekenweefsel, ze zal nog contact opnemen met de uroloog in utrecht om te overleggen wat verder te doen..
ze dacht aan nogmaals een echo, rontgenfoto en om rechtsstreeks uit de blaas urine te halen, dit dan dus weer onder een roes en ja wel in utrecht want daar kennen ze hem...
is het littekenweefsel dan is daar dus zo goed als niks aan te doen en heb ik een hond van 2 jr die de rest van zijn leven dus heel moeilijk zijn urine op kan houden..en regelmatig last kan hebben van blaasontstekingen....
kan me eigen wel voor m'n kop slaan, kan wel janken...
ik heb zo ontzettende spijt van die castratie, ik wou dat ik het nooit had gedaan, voel me zo schuldig, ik wilde die castratie ....
wat baal ik zeg!
Door Eef+Stippels
#1409407
Wat een rotsituatie.

Maar je moet je niet schuldig voelen hoor, je probeert tenslotte altijd het beste te doen, je weet helaas niet van te voren hoe alles uitpakt :-*

:bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1409415
nee ja dat weet ik wel maar jeetje zeg, ik wordt er een beetje moedeloos van...
wil helemaal niet dat ie weer door de malle molen moet, wil gewoon een keer dat alle tegenslag ophoud!
Door pallas
#1409421
vanaalst schreef: nee ja dat weet ik wel maar jeetje zeg, ik wordt er een beetje moedeloos van...
wil helemaal niet dat ie weer door de malle molen moet, wil gewoon een keer dat alle tegenslag ophoud!
:-* :-* :-*


Even flink balen .....en dan weer doorgaan !! Je kunt het hoor , je bent een super baasje :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1409422
Het zit allemaal niet mee :-\  en ja, jij wilde die castratie, want je hond zal er uit zichzelf niet om gevraagd hebben, maar je wilde het niet omdat Vince zweetvoeten had. En wat je nu hebt is megavette pech en dat is gewoon zwaar k*t/ruk give it a name, maar je kan er niks mee verder.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1409425
pallas schreef: :-* :-* :-*


Even flink balen .....en dan weer doorgaan !! Je kunt het hoor , je bent een super baasje :)
ja vast, door mij zitten we wel weer een beetje in de shit..
en ik kan er niks mee, en dat is de pest juist!
Door Nynke
#1409428
natuurlijk is het extreem kl*terig dat dit nu hem, en jullie dus ook, moet overkomen  :'( :'( :'(

ik hoop dat er toch nog een goede oplossing is wijffie !!!!

:-* :-* :-*
Door pallas
#1409432
vanaalst schreef: ja vast, door mij zitten we wel weer een beetje in de shit..
en ik kan er niks mee, en dat is de pest juist!
Zoals al gezegd was: niet castreren was óók geen leventje voor Vince geweest!
Je heb het zeer zorgvuldig overwogen en niet zomaar gedaan...
Dit is natuurlijk waardeloos en vreselijk pech en noem alle rottigheid maar op , maar het alternatief: niet castreren;  was ook geen oplossing voor Vince.
Laatst gewijzigd door pallas op do 05 nov 2009, 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1409450
ja da's waar...
maar zit nu eventjes in een dip, morgen is het weer over..bij mij dan!
kan ik hem niet iets homeopatisch geven?
Door pallas
#1409455
[quote="vanaalst"]
ja da's waar...
maar zit nu eventjes in een dip, morgen is het weer over..bij mij dan!
kan ik hem niet iets homeopatisch geven?

[/quote]

Ik zou het niet weten.
Misschien zijn er wel chineese kruiden die de blaas versterkten?
Door *Natasja*
#1409459
Dit is echt enorm balen zeg...

Als het littekenweefsel is, zou je eens contact op kunnen nemen met Erwin. Ik weet dat hij incontinentie bij gesteriliseerde teefjes al meerdere keren met succes heeft behandeld, ik meen me te herinneren dat de incontinentie in dat geval verband hield met littekenweefsel van binnen. Ik weet natuurlijk niet of dat bij reuen ook geldt, maar vragen kan altijd.
Door Mevroi Kruim
#1409466
Contact met Erwin lijkt me een puik idee!
En natuurlijk is dit NIET jouw fout! Jij hebt het beste voor Vince gedaan, je ziet zelf hoeveel beter hij te pas is door de castratie, nu hij niet meer door z'n hormonen geregeerd wordt. Dat gedoe met de balletjes en het littekenweefsel is vette pech gecombineerd met ondeskundig optreden van de kliniek, alweer niet jouw fout want jij moet er gewoon op kunnen vertrouwen dat ze leveren wat ze beloven, nl deskundige operaties.
Dat plassen is denk ik vooral lastig voor jou, Vince zelf zal er niet zoveel moeite mee hebben.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door