Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Monique
#1408393
jalukrifa lopic=62071.msg1408315#msg1408315 date=1257339192 schreef: Ach gos Monique,
Ik lees het nu pas. Hoe gaat het nu?
De wond is bijna "genezen", maar het bultje waar het om ging is weer terug, of groter geworden. Koffiedik kijken op het moment :-[
Af en toe betrap ik haar erop dat ze kreupel loopt, maar kan ook door de megatumor op haar schouderblad komen die ook zijn werk aan het doen is >:(. Verder lijkt ze er niet pijnlijk aan, en doet het verder erg goed!
Maar heb (bijna) iedere dag even contact met Tannetje, en dat houd ons op de been.
Als dat bultje tussen haar tenen maar niet te hard gaat...........want weet niet of het verstandig is om haar nog te behandelen met de zalf want ben bang dat er meer weefsel "los" komt. Moest van Tannetje ook even afwachten tot de wond goed "genezen" is en dan even overleggen.
Door pallas
#1408396
trimsalon schreef: De wond is bijna "genezen", maar het bultje waar het om ging is weer terug, of groter geworden. Koffiedik kijken op het moment :-[
Af en toe betrap ik haar erop dat ze kreupel loopt, maar kan ook door de megatumor op haar schouderblad komen die ook zijn werk aan het doen is >:(. Verder lijkt ze er niet pijnlijk aan, en doet het verder erg goed!
Maar heb (bijna) iedere dag even contact met Tannetje, en dat houd ons op de been.
Als dat bultje tussen haar tenen maar niet te hard gaat...........want weet niet of het verstandig is om haar nog te behandelen met de zalf want ben bang dat er meer weefsel "los" komt. Moest van Tannetje ook even afwachten tot de wond goed "genezen" is en dan even overleggen.

:bigarmhug: :bigarmhug:

veel sterkte :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door