Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lil
#1393009
Ik wil volgend jaar (ja dus vanaf januari) met Cayley behendigheid gaan doen, waarschijnlijk zeer serieus. Mijn probleem is dat ze dan helaas al 6 jaar oud wordt en ik dus eigenlijk ergens een goede sportkeuring wil laten doen.
Iemand tips of adressen?

En als het even kan in de buurt van Limburg... ik krijg via internet niemand gevonden, maar om nu met een hond die als een furie tekeer gaat bij de dierenarts en niet graag in de auto reist 2 tot 3 uur te moeten reizen (en dan waarschijnlijk de foto's onder narcose te moeten maken) lijkt me geen strak plan...
Door Lil
#1393121
vanaalst schreef: heb je het al gedaan met haar?
hoe vondt ze het?
nee, ik heb het nog niet gedaan... kan nog niet, pas in januari. Mevrouw heeft namelijk geen enkel papiertje en ik ga ervan uit dat ze het al heel slecht moet doen op haar examen wil ze zakken  ;) De lessen gaan namelijk uitstekend, ik loop een beetje veel voor volgens de instructrice, hoe zou dat nu komen  ::) :)

Ze springt trouwens op commando over boomstammen, omgevallen dranghekken etc en loopt ook al cirkeltjes en slalom tussen de benen door vol overgave (ja nog met aanwijzingen en koekje, maar ja wat wil je bereiken he in 8 wk). Nee, ik weet gewoon haast zeker dat ze het geweldig gaat vinden. Ze is met wandelen en fietsen heel fysiek en wilt echt rennen en doen haha net Boris toen hij jong was, heerlijk!!!

@ pallas ik ga eens kijken bij Mouwen!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door