Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door connie63
#1396706
ik heb net de verzekering gebeld en gevraagt of ik gewoon naar die andere d.a over kon stappen dat was geen probleem, ze hebben nu 2 dingen fout gedaan ten eerste te zeggen dat tessa dominant is terwijl ze dat niet is, en ten tweede nu met die giardia ik heb ze gebeld dat ik niet meer terug kwam daar, en wat ze had op een nette manier ja maar daar was ze toch op getest  , ik zeg er is nog nooit ontlasting in geleverd bij jullie hoe kan er dan getest zijn  :-\  >:(
Door connie63
#1396847
Sher schreef: Moet je bij giardia niet ook je hele huis ontsmetten. Volgens mij herinner ik mij zoiets van Rachel.  :-\
nou ze komt gelukkig alleen beneden dus ik ga morgen alles beneden even goed soppen, en na dag 3 moest je haar wassen las ik op internet
maar ik ga 2 keer per dag wel even haar achterwerk wassen vanaf morgen en dan moet het goed komen
Door Sella
#1396910
Gelukkig dat het Giardia is ipv een pancreas probleem.
Nu even doorbijten met de kuur en dan haar weerstand weer helpen opbouwen en heerlijk van elkaar gaan genieten nu de diarree snel over zal zijn en ze nu weer zal opbloeien.
Heel veel succes met de kuur en veel succes met het opkrabbelen van jullie allemaal :-*
Door pallas
#1396937
Gelukkig : een diagnose waar je wat mee kan!!

Wat goed dat jullie hebben doogezet , en dat terwijl je er eerst helemaal doorheen zat.

Zet 'm op hoor!!


En op naar een goed resultaat en binnekort weer gardia vrij :) :-*
Door connie63
#1396971
pallas schreef: Gelukkig : een diagnose waar je wat mee kan!!

Wat goed dat jullie hebben doogezet , en dat terwijl je er eerst helemaal doorheen zat.

Zet 'm op hoor!!


En op naar een goed resultaat en binnekort weer gardia vrij :) :-*
het is gewoon fijn dat je nu weet waar het vandaan komt, eerst was het een uitzicht loze toestand, iedere keer even weg en dan weer terug, nu kan je gaan behandelen en weet je dat het eind in zicht is , en dit alleen door dat je naar een andere dierenarts gaat het is echt ongeloofelijk had ik dit maar eerder gedaan, ik denk dat ze dit in het pension heeft opgelopen, en straks kan ik tenminste weer lekker naar het stadspark met haar, ik deed dat niet omdat ze van alles en nog wat vrat en dacht dat het daar door kwam, eindelijk straks weer genieten van me zonnestraaltje, even 2 weken die kuur en even iedere keer haar kond wassen en hier alles goed schoon houden dan komt het allemaal wel goed ;D ;D
Door Mevroi Kruim
#1397339
Hehe, dat schiet tenminste op!
Het is niet gezegd dat je er met 1x kuren vanaf bent, het kan heel hardnekkig zijn helaas  :-X
Je zou Danielle kunnen vragen hoe het bij haar gegaan is, zij heeft een langdurige besmetting gehad bij haar puppen en ook alles schoon moeten maken enzo.
Door connie63
#1397439
Mevroi Kruim schreef: Hehe, dat schiet tenminste op!
Het is niet gezegd dat je er met 1x kuren vanaf bent, het kan heel hardnekkig zijn helaas  :-X
Je zou Danielle kunnen vragen hoe het bij haar gegaan is, zij heeft een langdurige besmetting gehad bij haar puppen en ook alles schoon moeten maken enzo.
ik heb de dierenarts gebeld over het onsmetten van het huis en zo, hij zij dat het meer gelde voor katten omdat die alles natuurlijk op een kattebak doet in huis , tessa doet alles buiten en nooit wat binnen en zij heeft vanaf woensdag ochtend geen diaree meer gehad, en ik heb op internet gelezen dat er normaal een kuur van 5 dagen word gegeven, maar tessa heeft een kuur van 14 dagen 2 x daags 1000 gr metrazol
dus best wel een heftige kuur en daarna word ze weer getest, ze is vanacht nog wel geweest dat ze moest poepen maar dat was ook gewoon normaal, dus ik wacht wel even af als zij de diaree zou hebben zou ik haar wel helemaal schoonmaken maar dat is nu niet het geval en ik heb natuurlijk ook verder geen huisdieren die elkaar kunnen aan steken, en stofzuigen en dweilen doe ik elke dag
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door