Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1389043
ik wil graag weten of iemand ervaring heeft met de orthopeed in de wagenrenk, mevrouw govers.

ik zoek dus een goede orthopeed, die diervriendelijk is, duidelijk, eerlijk en goed in nemen van hd foto's.

en dus niet al te duur, heb net gehoord bv dat in de wagenrenk bv de foto's zo al 50 euro duurder zijn dan normale da en dan komt de sedatie er nog bij die ze verplicht doen :-\ :-X

punt is dat ik toch pl controle moet doen met mn reu en moet ik bij orthopeed zijn :-X
#1389333
[quote="danielle1980"]
niemand ervaring met orthopeed? :-\
[/quote]

Vanavond misschien? Volgens mij is dit ook niet zo'n bekende orthopeed, scheelt ook natuurlijk.  Volgens mij ben je algemeen gezien bij een orthopeed altijd duurder uit. Maarja, alles in 1 x niet te ver van de deur vandaan is ook wat waard natuurlijk. Ik zou gewoon even bellen voor een prijsopgave, lijkt me toch niet al te lastig voor ze om te geven.
#1389340
[quote="Angelique"]
Vanavond misschien? Volgens mij is dit ook niet zo'n bekende orthopeed, scheelt ook natuurlijk.  Volgens mij ben je algemeen gezien bij een orthopeed altijd duurder uit. Maarja, alles in 1 x niet te ver van de deur vandaan is ook wat waard natuurlijk. Ik zou gewoon even bellen voor een prijsopgave, lijkt me toch niet al te lastig voor ze om te geven.
[/quote]

niet zo bekend?

ja van deze heb prijs gekregen...
175 euro zonder sedatie per hond, dus komt er nog bij is verplicht daar...
dan nog 50 euro pl controle :-X

ik ga met 3 honden HD en 1 voor PL en helaas geen korting voor meer honden :-X
ik moet ook ruim van te voren afspraak maken want 3 tegelijk zijn ze niet op ingesteld...

baal dat ik die PL moet doen nu het niet doorgaat bij de clubmatch.
anders deed t ik gewoon bij normale da
#1389355
danielle1980 schreef: niet zo bekend?

ja van deze heb prijs gekregen...
175 euro zonder sedatie per hond, dus komt er nog bij is verplicht daar...
dan nog 50 euro pl controle :-X

ik ga met 3 honden HD en 1 voor PL en helaas geen korting voor meer honden :-X
ik moet ook ruim van te voren afspraak maken want 3 tegelijk zijn ze niet op ingesteld...

baal dat ik die PL moet doen nu het niet doorgaat bij de clubmatch.
anders deed t ik gewoon bij normale da
Ik vind de prijs wel meevallen :-\ 

Uh ja niet zo bekend, als je Crame riep dan wist "iedereen" wel over wie je het had.
#1389356
nou vind het niet erg om naar andere te gaan ook, op zich is alles best ver rijden van hier ::)
dus maakt me niet uit, ken zelf alleen yolanda van toen ze nog in emmeloord zat

bij eigen arts kost t zo'n 120 euro zonder sedatie ongeveer

punt is de pl moet via meutstege aangeloten mensen zijn, dus ergens binnen nu en maand of 2 moet toch wel naar een orthopeed toe...
#1389403
danielle1980 schreef: nou vind het niet erg om naar andere te gaan ook, op zich is alles best ver rijden van hier ::)
dus maakt me niet uit, ken zelf alleen yolanda van toen ze nog in emmeloord zat

bij eigen arts kost t zo'n 120 euro zonder sedatie ongeveer

punt is de pl moet via meutstege aangeloten mensen zijn, dus ergens binnen nu en maand of 2 moet toch wel naar een orthopeed toe...
Ik stuur alles door naar Yolanda Krooshof. Heel aardig mens en ze hanteert geen overdreven prijzen.
Ze werkt nu bij Kerkelanden in Hilversum, maar dat is denk ik wat ver rijden voor jou?
#1389423
elianne schreef: Ben met Diezel bij Dr Nico Dijkshoorn in Zeist geweest, man naar mijn hart. Zegt geen flauwe kul, maakt Hd fotos zonder narcose. Vond het een hele ervaring hoe mijn Leonberger heel erg rustig was bij deze man.
het punt is hij is geen orthopeed, dus kan bij hem de pl niet doen :-\
verder hoor ik aardige dingen over hem
#1389424
*Dorothea* schreef: Ik stuur alles door naar Yolanda Krooshof. Heel aardig mens en ze hanteert geen overdreven prijzen.
Ze werkt nu bij Kerkelanden in Hilversum, maar dat is denk ik wat ver rijden voor jou?
heb dus met haar wel ervaring, maar geen idee hoe ver t rijden s, even googlen
#1389534
Ik ben bij haar geweest met Robbie.
Ik vond haar aardig en ze was ook heel kalm en rustig met Robbie.
Legt ook uit wat ze doet en wat ze ziet.

De foto's maakt ze volgens mij niet zelf maar dat doen de assistentes.
In de tussentijd als de foto's worden gemaakt heeft zij al weer andere mensen in de behandelkamer.
Ze krijgen daar enorm veel honden met problemen aan het bewegings apparaat.
#1389680
Ik ben destijds met Jory bij haar geweest, jáááren geleden.
Ze was duidelijk naar mij toe en lief en rustig voor de hond.
Bij ons zijn er toen geen foto's gemaakt, die ik bij me had van de eigen da waren duideliojk genoeg.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door