Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1389405
[quote="Cindy de Wolf"]
Ja? ;D Is goed hoor, Je brult maar hoeveel je wilt hebben. 2 flessen inclusief verzendkosten komt op 101,48. Daar zul je met Yuki grofweg 6 maanden moeten doen.  Eerst vooruit betalen, als het geld binnen is bestel ik het direct. Ik neem alleen geen enkele verantwoordelijkheid mocht het pakketje niet aankomen (wat godzijdank nog nooit gebeurt is bij mij). Verders bestaat er altijd de kans dat het tegen gehouden wordt bij de douane. Je moet dan BTW en invoerrechten betalen. De TNT jongen staat dan met een rekening aan je deur, is om en nabij de 35 euro.

Enneh zaterdagochtend vertrekken wij naar Zwitserland dan weet je waarom je eventueel geen antwoord krijgt.
[/quote]

Jemig ik ben 50 euries per maand kwijt voor cosequin  :o Toch maar over op dit wondermiddeltje.  :-\
#1389409
[quote="*Dorothea*"]
Jemig ik ben 50 euries per maand kwijt voor cosequin  :o Toch maar over op dit wondermiddeltje.  :-\
[/quote]

Ja kan het allicht proberen. Vermoedelijk doet Yuki er langer mee maar ik ga uit dat als een hond klachten heeft je net even wat meer geeft dan de standaard dosering. Ik deed met Terry van 35kg zo'n 8 maanden met 2 flessen. Cosequin hielp ook maar Corta beter.
By the way de cosequin is daar ook stukken goedkoper;
http://www.entirelypets.com/500councosds.html
Laatst gewijzigd door Cindy de Wolf op do 15 okt 2009, 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
#1389442
Björn weegt 65 kg. en krijgt 10 ml. per dag.
De eerste 10 dagen heeft hij 20 ml. gekregen.
Er zit 946 ml. in een fles.

Hij rekt zich nu ook weer lekker uit, en tilt zijn poot met plassen geen 10 cm. op maar zeker 30 cm. :biggrin2:

Al met al toch verbeteringen. :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door