Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Panda
#1382561
Oh, dat wist ik niet. Bedankt voor de uitleg.

Ik laat mijn hond ook gewoon elk jaar inenten met de cocktail. Dus moet ik haar dan nu maar eens in de 3 jaar laten enten?
Door Truus
#1382564
Panda schreef: Oh, dat wist ik niet. Bedankt voor de uitleg.

Ik laat mijn hond ook gewoon elk jaar inenten met de cocktail. Dus moet ik haar dan nu maar eens in de 3 jaar laten enten?
Als de entstof van Nobivac is, is het 3 jaar geldig. Dis even in je boekje kijken en zo niet..even je DA vragen.
Door Truus
#1382565
Truus schreef: Als de entstof van Nobivac is, is het 3 jaar geldig. Dus even in je boekje kijken en zo niet..even je DA vragen.
Door Mevroi Kruim
#1382641
Truus schreef: Als de entstof van Nobivac is, is het 3 jaar geldig. Dis even in je boekje kijken en zo niet..even je DA vragen.
In principe werkt elke cocktail 3 jaar, en zelfs langer, alleen zijn ze niet voor 3 jaar geregistreerd.
Voor de hond hoef je dus ook een ander merk niet elk jaar laten enten, alleen als je hond bv naar tentoonstellingen of pensions oid gaat dan kan er om een entboekje gevraagd worden en dan moet de enting officieel geldig zijn.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1382678
Mevroi Kruim schreef: In principe werkt elke cocktail 3 jaar , en zelfs langer, alleen zijn ze niet voor 3 jaar geregistreerd.
Voor de hond hoef je dus ook een ander merk niet elk jaar laten enten, alleen als je hond bv naar tentoonstellingen of pensions oid gaat dan kan er om een entboekje gevraagd worden en dan moet de enting officieel geldig zijn.
Nee, de lepto en de para-influenze uit de cocktail bieden maar 1 jaar bescherming  ;)
Wil je vaccineren tegen lepto, dan moet je dus wel elk jaar vaccineren.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door