Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door henneke
#1379612
zelfs in het ziekenhuis meten ze nog met een gewone na als je met een oorthermometer rond de 37.5 zit .
ik heb thuis van de dio drogist een flexibele thermometer werk prima .
Gebruikersavatar
Door koekje
#1379621
ik heb een thermometer met flexibele punt. geen idee waar hij vandaan komt, ik heb hem van moeders gekregen. ik gebruik hem alleen voor de katten, want ik hou er niet van om dingen in mn uitgang te steken (ik heb voor mezelf zo'n oording).
mss dat honden makkelijker te tempen zijn dan katten, ook met flexibele punt en vaseline er op blijven ze krijsen en spartelen.
Door Decibels
#1380361
mijn honden vinden een thermometer in hun kont geen punt....maar als ik aan hun oor zou trekken dan zou ik een 'probleem' hebben... :biggrin2:
Door Sella
#1380500
koekje schreef: ik heb een thermometer met flexibele punt. geen idee waar hij vandaan komt, ik heb hem van moeders gekregen. ik gebruik hem alleen voor de katten, want ik hou er niet van om dingen in mn uitgang te steken (ik heb voor mezelf zo'n oording).
mss dat honden makkelijker te tempen zijn dan katten, ook met flexibele punt en vaseline er op blijven ze krijsen en spartelen.
Dat babyding van mij is extra smal de punt en daar hadden mijn salontijgers geen moeite mee.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door