Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1372476
Borke schreef: Wat lijkt me dat toch moeilijk om je hond zo af te zien glijden in allerlei ouderdomskwaaltjes.
Misschien helpt het dat het koudere seizoen er nu aan komt?

Gelukkig heeft Rover zo te horen nog volop pit en energie, al laat hij dat niet op zo'n fine manier merken  :-\

Van hier uit geen goede tips Monique, ik wil je alleen sterkte wensen met je mannen  :-*
Ik hoop het voor Annak, maar ik vrees het voor Yuki......
Mijn ervaring is toch dat droog en warm weer het beste resultaat geeft  ;)
Vocht is funest...en vochtige kou zeker...  :-X
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1372510
Sterkte Rovanna!
Is niets je hond zo zien aftakelen als ie ouder wordt.
Hopelijk vindt je iets wat helpt en hij weer beetje meer wil bewegen.
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#1372676
yvette_van_alert schreef: Hey Monique, wat sneu.

Je gaat er nu van uit dat het alleen van uit zijn bekken komt. Kan het zijn dat er een stuk dementie bij zit? of hartproblemen?
Tja Yvette het kan van alles zijn. Zeg het maar, ik weet het niet  :-\
Door yvette_van_alert
#1372734
Even naar het hart laten luisteren kan geen kwaad.  Als pijnmedicatie niet lijkt te helpen en hij blijft down dan denk ik toch eerder richting dementie maar ik ben geen dierenarts en heb de hond bovendien niet gezien.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1372866
Sterkte met Annak :-*  Altijd lastig als ze dingen hebben waar je niet echt de vinger op kan leggen. Ik hoop dat de paardemiddelen 'm weer wat beter op de been zetten. Op deze leeftijd ben ik er ook niet te bang voor om ze in te zetten en doe dat ook wanneer ik het nodig vind en tot op heden heb ik er nooit spijt van gehad.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door