Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1368097
Femke schreef: zou het geen schurft kunnen zijn? Bij die foto op de buik zie ik allemaal zwarte plekjes, en ik meen dat Suzanne het ook had bij haar hond en dan bleek na een aantal DAbezoeken schurft te zijn..


Dit is het topic: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 512.0.html


Sterkte met je zwikkie  :-\
id zeg, ik dacht het al eerder te hebben gezien!
#1368125
Femke schreef: zou het geen schurft kunnen zijn? Bij die foto op de buik zie ik allemaal zwarte plekjes, en ik meen dat Suzanne het ook had bij haar hond en dan bleek na een aantal DAbezoeken schurft te zijn..


Dit is het topic: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 512.0.html


Sterkte met je zwikkie  :-\
zie geen foto bij de link :-\
er zijn idd zwarte putjes zeg maar sinds kort bij shane, de rest zwart zijn korstjes
#1368128
kira schreef: ringworm? Daar lijkt die ene plek met die hotspot erg veel op (althans toen ik dat had zag het er zo uit).

Als jij een vlooienplaag hebt, zou je ze echt wel zien springen. Zelfs op een zwarte newfy zie je ze, laat staan op een witte pyr.
ringworm bij angel?
even zoeken...

nou had wel vlooien weeeeken geleden, niet veel maar goed wel paar, maar ja kaylee is allergies dus 1 is genoeg, maar dacht misschien nog steeds omdat niet over gaat :(
#1368171
danielle1980 schreef: ja he dat wist ik ook al. :P

Ah gelukkig :P

zo kwam ik dus thuis, mama is 1,5 week bezig gebleven met ze :-\
maar de dag dat ik thuis kwam heb shane t zo erg gemaakt, stress misschien ook :-\

Misschien wel, maar dat zou ik niet als hoofdoorzaak aan willen wijzen nu.

maarre nu gezien nog oplossingen???????????

wat doe ik met angel dr hotspot, behandelen, deppen, wassen, drogen?

Die puszooi eraf wassen/deppen, mag met iets van betadineshampoo en daarna droogdeppen en groene leempoeder erop. Zodra het poeder eraf is opnieuw erop doen en als zich weer een puslaagje vormd eerst weer schoonmaken..

wat met kaylee, want die dr weerstand en ze is zo mager.
meer eten geven?

Als ze wil zou ik haar meer eten geven. Is ze niet schijnzwanger erbij?  Ik zou haar ook even ontwormen en dan de echinaforce geven die je al binnen hebt.

met es die ook korstjes krijgt.
en wat met shane  :-X, en bo.

Deze en Kaylee trouwens ook die zou ik allemaal in bad zetten met een fruitig zwavelteershampootje en voorlopig ook even op de echinaforce.

had ik al gezeg dat shane en kaylee over 20 dagen een show hebben ::) :-X

Vast wel ergens, maar of dat ook wat gaat worden........ja sorry, maar ik zou een hond die er zo uitziet never in de ring zetten. Doe je jezelf alleen maar kwaad mee. :-\

ik heb gehaald de echinacea.
probiotica van protexin komt eraan en de calendula spray ook, hebben we morgen binnen via dierenarts.
morgen ga ik alle honden ontwormen.
vanavond start ik dan toch maar met de ab kuur, misschien had ik t eerder moeten doen, voor 5 dagen.

Is prima allemaal.

donderdag worden angel en devil gewassen.
uh is het erg als een hotspot nat word?

Nee, want dan maak je 'm daarna gewoon weer droog.

want morgen gaat angel naar hydrotherapie ....
morgen ga ik shane denk toch maar wassen of niet doen en zo ja waarmee....

Ja wel wassen, allemaal. Ik zou Zwavelteershampoo nemen.

zoals jullie begrijpen word ik zo moe ervan :-\
Nou, dat vind ik nou weer kinderachtig :P
#1368197
aangezien je nu hebt geantwoord en ik niet direct kan quoten maar zo...

kaylee is waarschijnlijk schijnzwanger ja strakke buik, beetje blauw is nu zo'n 7 weken na dekking...
ze heeft verschrikkelijke honger en is al mooi hol aan graven in de berg om te bevallen ::)
tis dat de echo zei dat er niets zat, maar anders....

angel zal ik even doen, dat betadineshampoo heb ik tuurlijk niet, maar boen wel ff met water met wat erdoor, o mama zegt dat we dat misschien wel hebben  ???

nee ik snap ook wel dat ik zo niet ga showen, maar kan toch wonder gebeuren :biggrin2:
zucht was t maar zo makkelijk :-\ :(

de shampoo heb ik dus niet...
als jij m wel hebt en kan zeggen waar het verkrijgbaar is...
#1368299
danielle1980 schreef: aangezien je nu hebt geantwoord en ik niet direct kan quoten maar zo...

kaylee is waarschijnlijk schijnzwanger ja strakke buik, beetje blauw is nu zo'n 7 weken na dekking...
ze heeft verschrikkelijke honger en is al mooi hol aan graven in de berg om te bevallen ::)
tis dat de echo zei dat er niets zat, maar anders....

angel zal ik even doen, dat betadineshampoo heb ik tuurlijk niet, maar boen wel ff met water met wat erdoor, o mama zegt dat we dat misschien wel hebben  ???

nee ik snap ook wel dat ik zo niet ga showen, maar kan toch wonder gebeuren :biggrin2:
zucht was t maar zo makkelijk :-\ :(

de shampoo heb ik dus niet...
als jij m wel hebt en kan zeggen waar het verkrijgbaar is...
Zou je voor de zekerheid niet een fotootje kunnen maken...just in case. Zo l*llig als je een pupje in de tuin vindt :-\
#1368321
Angelique schreef: Zou je voor de zekerheid niet een fotootje kunnen maken...just in case. Zo l*llig als je een pupje in de tuin vindt :-\
ik wacht t nog eventjes af, hoe t verders gaat zeg maar...
eerder dan begin okt zoud de pups dan toch niet worden geboren.
3x leeg en niets te zien op echo is niet echt iets wat je zegt van ow maar ze zitten fout.
maar na ashi durf ik nooit meer 100% zeker te zijn...

maar vorige keer was ze ook erg schijnzwanger tm melk aan toe, dus tja :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door