Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Eidos
#10663
HELAAS PINDAKAAS  :'(
Echt wel jah!!! Kan ook niet alles tegelijk he van die paar arme centjuhs die ik verdien ;D. Zou eigenlijk al eerst een droger gaan kopen aangezien dat kreng van me al maanden stuk is, maar de woef gaat voor he ;) ;D. Maandag komt de vriezer dus, daarna sparen voor droger, daarna moet ik toch echt eens wat kleren enzo voor mezelf kopen ( loop er nog net niet zo bij als de zwerfers hier  ;) ;D :P ), en daarna wil ik zeker een digi kopen... Kmoet dus nog ff geduld hebben
Door qyan
#10664

Echt wel jah!!! Kan ook niet alles tegelijk he van die paar arme centjuhs die ik verdien ;D. Zou eigenlijk al eerst een droger gaan kopen aangezien dat kreng van me al maanden stuk is, maar de woef gaat voor he ;) ;D. Maandag komt de vriezer dus, daarna sparen voor droger, daarna moet ik toch echt eens wat kleren enzo voor mezelf kopen ( loop er nog net niet zo bij als de zwerfers hier  ;) ;D :P ), en daarna wil ik zeker een digi kopen... Kmoet dus nog ff geduld hebben
nou, heb ook nog steeds geen digi hoor :'( >:( ;D
barbara, je bent niet alleen ;D
Door qyan
#10666
Gelukkig maar ;D ;D Voelde me al zo allenig ;D ;D
ah wel nee!
moet ook weer eens nodig gaan sparen, gata niet goed hoor :-X
maar ja, al die da kosten helpen ook niet echt mee, en het begin van een nieuwe studie, koopboeken, nieuw autootje voor mezelf, etc, etc.
hmm, die digi duurt nog wel ff geloof ik ;D
Door Eidos
#10667

ah wel nee!
moet ook weer eens nodig gaan sparen, gata niet goed hoor :-X
maar ja, al die da kosten helpen ook niet echt mee, en het begin van een nieuwe studie, koopboeken, nieuw autootje voor mezelf, etc, etc.
hmm, die digi duurt nog wel ff geloof ik ;D
Ik ken het wendy ;D Bij mij staat er ook nog een waslijst aan dingen die echt gekocht/vervangen moeten worden ;)
Door qyan
#10669
Jullie moeten een rijke vent zoeken  ;D ;D
pff, nee dank je, laat mij met rust.
liever arm/ alleen en gelukkig dan met een rijke vent opgesloten te zitten heel ongelukkig.
ellen, ellen, hele discussie is erover geweest toch, ik zou nooit, maar dan ook nooit samen willen wonen.
en de crisis is maar een maandje.
zolang er voor qyan genoeg is,............zijn wij tevreden.
en hier wordt altijd wel wat achter de hand gehouden ;) ivm met de angst voor nieuwe hoge da kosten he ;D
Door qyan
#10671
We houden anders wel een collecte voor qyan
of ik stort wat op je bankrekening  ;)
haha, LOL, qyan komt niets te kort hoor, zo erg is het ook weer niet.
een collecte, alsjeblieft zeg ;D
hoe gata het heten, help qyan de winter door. ;D
Door avalon
#10672

Echt wel jah!!! Kan ook niet alles tegelijk he van die paar arme centjuhs die ik verdien ;D. Zou eigenlijk al eerst een droger gaan kopen aangezien dat kreng van me al maanden stuk is, maar de woef gaat voor he ;) ;D. Maandag komt de vriezer dus, daarna sparen voor droger, daarna moet ik toch echt eens wat kleren enzo voor mezelf kopen ( loop er nog net niet zo bij als de zwerfers hier  ;) ;D :P ), en daarna wil ik zeker een digi kopen... Kmoet dus nog ff geduld hebben
Wat dacht je van een krantewijkie er bij nemen heb je gelijk een ochtendwandeling en je kan sparen voor in dit geval kleding.  ;D ;D of kijk eens rond in een tweede hands zaak scheelt veel geld. (grapje).
Door avalon
#10673
Oja je moet dan niet gelijk die zaak leegkopen want dan houd je nog niets over. Ze hebben er echt wel leuke kleding hoor. Ik woon in de tilburgse wijk de reeshof en die wijk staat er om bekend dat elk dubbeltje een paar keer wordt omgedraaid voordat het wordt uitgegeven. Zo wordt hagelslag hier een bon-bon genoemd. ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door