Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1361439
Boomer is de laatste maanden nu al 3 keer wakker geworden om de uur of 5 waarbij ze naar buiten wil en dan gras etc gaat eten. Hierna gaat ze weer naar binnen en slaapt weer verder. Gister had ze om 12 uur s middags eten gehad de andere keer was het om 22 uur en de keer daarvoor weet ik niet. Ik meen me te herinneren dat iemand s avonds geitenmelk met honing gaf. Was dat tegen maagzuur? Of is er iets anders wat ik kan doen.
Door Cindy de Wolf
#1361460
Jesse van mij heeft dat ook. Bij haat is het teken dat de maag echt leeg is. Sinds ik voor het slapen gaan begonnen ben met nog een klein hapje is het praktisch niet meer voor gekomen.
Door *Natasja*
#1362167
Yep, hier krijgen ze voor het slapen gaan geitenmelk met (koudgeslingerde) honing, omdat Beau vaak last had van dezelfde klachten die jij beschrijft. Het werkt hier erg goed, hoef er nog maar zelden uit omdat hij gras wil eten  :)
Door *Natasja*
#1362507
Bij mij krijgen ze als "ontbijt" groentemix of een ei met huttenkase, de grote vleesmaaltijd krijgen ze in 1 keer in de middag. Tussendoor dan nog iets van een gedroogde snack ofzo.

Ze krijgen hier een halve mok geitenmelk met zijn tweetjes, met een scheutje honing erdoor.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door