Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1362720
Lieve Ellen,

praat jezelf niet in de put. Je bent gewoon net als mij. Twee teven laten helpen (1 vrijwillig, 1 verplicht) en bij alle twee ernstige complicaties (vorig jaar theemuts bijna dood, en 9 jaar daarvoor mijn Fortemeid bijna in de hemel doordat na een week allerlei nabloedingen ontstonden), 1 reu laten helpen (verplicht geleidehond) en ook bij hem was het helemaal mis (2e operatie noodzakelijk, hopeloze ontstekingen etc.). Het zit  jou gewoon niet mee. Ik steek jou en Vince heel veel riemen onder het hart, ik hoop dat de 2e operatie gewoon wel goed gaat en het ligt niet aan jou.
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Onze duimen draaien volop voor Vince, we zullen ook een kaars voor hem branden. Heel veel sterkte.
#1362774
Sh*t Ellen, wat een afschuwelijke toestanden :'( :'(! Maar alsjeblieft zeg, geef jezelf de schuld niet!!!!!!!!!!!! Jij kan hier toch niks aan doen meis?!!!!! Je hebt gewikt en gewogen en de beste beslissing genomen. Dat het zo kl*te uitpakt, daar kan jij niks aan doen. Meis, ik duim HEEL HARD voor je dat ze vrijdag alles in orde kunnen brengen. Dikke knuf voor Vince :-*
#1362820
Jemig, ik ben even een dag niet geweest en dan dit :'(. Wat onzettend rot (ik wilde een ander woord typen maar ik blijf netjes)!! Ik hoop dat vrijdag alles goed komt, ik begin vast met duimen. Dat dit nu juist bij jou moet gebeuren, ik kan me voorstellen dat je je schuldig voelt zelfs al is daar geen enkele reden voor.

Als ik het goed begrijp, ga je met hem naar de Uithof? Wij wonen vlakbij (ongeveer 10 minuutjes met de auto vanaf daar), ik kan me heel goed voorstellen dat je liever daar bijft en door de wachtkamer ijsbeert als hij direct geopereerd wordt maar mocht je wel behoefte hebben om tussendoor even wat afleiding te hebben en heel even weg te kunnen mag je altijd komen!
#1362847
dat is heel lief van je anne!
ik blijft het liefst daar bij vince in de buurt...
maar ik hou je wel in m'n achterhoofd!
jullie zijn ook allemaal best wel mijn rots in de branding, ik vindt het super lief dat jullie allen zo meeleven!
Ik ga vol goede moed een vrijdag naar Utrecht, dit komt gewoon wel goed!
#1362850
Ik ga hier in ieder geval vrijdag een kaarsje branden voor Vince, voor een goede afloop, en ik denk velen hier op BP met mij. We gaan met zijn allen aan hem en jullie denken en sturen allemaal positieve vibes jullie kant op!  :-*
#1362851
vanaalst schreef: Ik ga vol goede moed een vrijdag naar Utrecht, dit komt gewoon wel goed!
Precies meid!!!
Vrijdag brand hier gewoon een hele mooie kaars voor Vince en voor je het weet rent ie weer lekker met z'n witte vriendinnetje in het rond  :-* :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door