Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1359600
Om de hond meert te laten drinken, deed ik volle yoghurt en water door de havermout.
Zo werd voor haar de havermout eetbaarder en ik wist zeker dat ze meer vocht binnen kreeg.

Belangrijk is wel bij het dieet om dit te verdelen in 3 of 4 dagporties, zodat de lever meer tijd heeft om alles te verwerken en niet alles in 1x moet verwerken.

Ik had het nog helemaal niet gezegt :-[
Maar heel veel sterkte en succes in deze situatie
#1359603
Angelique schreef: Rood vlees en orgaanvlees moet even acuut van het menu. Dat moet dan even witvis, kippie dat soort dingen worden. Goed drinken is wel lekker natuurlijk maar ze zal ook misselijk zijn.  :-\ Lust ze iets van karnemelk oid?

Nee, misselijk is ze niet,alles blijft er in. Ze eet echt goed. Alléén drinken doet ze niet veel. Ik heb net wat extra water bij haar eten gedaan, en dat heeft ze allemaal opgedronken/gegeten. Kipfilet en witvis heb ik in de vriezer.Of ze karnemelk lust weet ik niet, ik heb dat nooit omdat ik het zelf vreselijk vies vind. De komende dagen zal ik zorgen dat ze kip en witvis krijgt. Ik wil/zal er echt alles aan doen om ze nog heel lang bij me te houden. Op dit moment ligt ze weer helemaal uit zicht achter mijn pc-bureau,Ik moet echt met een zaklantaarn kijken of ze erg ligt.
#1359690
vanaalst schreef: en bouillon trekken van een kip, dat vinden ze hier heerlijk om te drinken..

Ja, er ligt nu een (2) kippenpoot(en)  in water te koken.Ze drinkt echt heel weinig. Ik hoop echt dat ze de bouillion opdrinkt.
Laatst gewijzigd door *Lia* op wo 09 sep 2009, 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.
#1359866
Angelique schreef: Hoe is ze nu Lia?

Ze heeft vannacht bij mij geslapen (doet ze zo graag) Vanochtend heb ik wat kipboullion gegeven en dat heeft ze bijna helemaal opgedronken. Ook heeft ze wat stukken kip op, want eten doet ze prima. Heb net het laatste potje Mariadiestel in D'oord gekocht. Nou heb ik Silycure van de DA en Mariadistel. In beide zit dezelfde stof. Ze moet een halve tablet per dag van de Silycure. Een mens moet 3 x daags 1 capsule Mariadistel. Ik lees ook dat het doeltreffender is de tablet over de dag te verdelen. Als ik nou 1 capsule ook over de dag verdeel, zou ze dan niet TE veel binnen krijgen ? Nu eerst het leverdieet opzoeken hier.
#1359884
vanaalst schreef: iig fijn dat ze goed gedronken heeft!

Ik probeerde het net weer, maar nu nam ze het niet. Yoghurt moet ze ook niet. De anderen wilden het ook wel proeven en het was zo op. Ik zal het straks gewoon door haar eten doen anders drinkt ze veel te weinig
#1359922
Unique schreef:
Ze heeft vannacht bij mij geslapen (doet ze zo graag) Vanochtend heb ik wat kipboullion gegeven en dat heeft ze bijna helemaal opgedronken. Ook heeft ze wat stukken kip op, want eten doet ze prima. Heb net het laatste potje Mariadiestel in D'oord gekocht. Nou heb ik Silycure van de DA en Mariadistel. In beide zit dezelfde stof. Ze moet een halve tablet per dag van de Silycure. Een mens moet 3 x daags 1 capsule Mariadistel. Ik lees ook dat het doeltreffender is de tablet over de dag te verdelen. Als ik nou 1 capsule ook over de dag verdeel, zou ze dan niet TE veel binnen krijgen ? Nu eerst het leverdieet opzoeken hier.
Ik denk dat ze op die manier niet teveel binnen krijgt. Maar is Silycure dan gelijk aan mariadistel?
#1359962
Angelique schreef: Ik denk dat ze op die manier niet teveel binnen krijgt. Maar is Silycure dan gelijk aan mariadistel?

Beide zijn voedingssupplementen.In de Silycure zit Silybine Phytosome voor een gezonde hepatobilliaire functie bij honden. In de Mariadistel zit Silybum Marianum 80 % en ondersteunt de leverreiniging.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door