Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1346112
Hee het zelfde topic nog een keer....
Had net al in "lymfeklierkanmker bij hond gereageert.

Erg triest nieuws dit,zeker ok gezien de leeftijd van Senna.
Maar ook daardoor is ze erg sterk denk en hoop ik.
Laten we duimen dat Senna wel bij die 3% hoort.

Je zegt dat het toevallig ontdekt is, vertel eens hoe kwam dit zo??
En zit het tot nog toe alleen in de Lymfeknopen rond de darmen????
En al gelezen over het koolhydraatvrij dieet??
Er zijn een hoop dingen die je kan doen, om het voor Senna allemaal zo dragelijk mogelijk te maken, en het de ziekte zo lastig mogelijk.


Veel sterkte de komende tijd.
#1346120
Het werd ontdekt toen hij last had van diaree. Hij had last van zijn dikke darm zei de DA.
Ze ging nog even verder voelen in zijn buik, en vond toen een grote rare bult, die ze niet thuis kon brengen.
Bij nader onderzoek en een punctie in amsterdam bleek het dus lymfeklierkanker te zijn.
Tot nu toe zit het alleen nog maar daar.
Maar ik lees nu ook iets over het eten?
Kunnen jullie mij daar meer over vertelen?
#1346136
Misschien dat je zelf eerst even wat meer over het forum heen surft. Je bent hier tenslotte op een voedingsforum beland wat BARFplaats heet. BARF staat voor Biological appropiate raw food...oftewel, biologische verantwoorde voeding. Dit is een forum waar we rauwe en verse voeding promoten, wat naar de mening van de meesten alhier de enige juiste voeding is voor een hond.
#1346139
het helpt je hondje om zijn weerstand te verhogen en sterker en gezonder te worden..
hij krijgt allemaal geneesmiddelen binnen.. dat is al erg genoeg..
als hij dan de conserveringsmiddelen en andere bende wat in brokjes zit niet meer binnenkrijgt.. is dat alweer heel erg gewonnen..
er zijn hier meer mensen met hondjes die kanker hadden/hebben..
dus als je zoekt kun je heel veel vinden.. en je hebt altijd welkom om te vragen..
maar zelf wel even proberen wat je kunt lezen allemaal.. het is nl erg veel informatie..
maar o zo belangrijk voor jouw hondje.. (en voor die van ons.. ook al zijn ze niet ziek) :)
:bigarmhug:
#1347644
Heey Astrid, Wat is dat verschrikkelijk hé als je dat te horen krijgt. Ik denk dat je er erg optijd bij was want deze kanker gaat enorm snel. Bij mijn hond Maud zat het ook bij die lymfeknopen in haar buik en ze kreeg wat last met lopen en liggen en eer de diagnose gesteld was, wat ongeveer 14 dagen duurde, was ze doodziek. Maar dat heb je in de topic gelezen denk ik. Vorig jaar op 13 juni 2008 kregen we de uitslag en zijn direct met chemo begonnen, een protocol van 11 maanden, 15 mei van dit jaar kreeg ze haar laatste chemo. En nu gaat het erg goed met haar.
Ze is weer helemaal de oude. Ik prijs me zeer gelukkig, dat besef ik me iedere dag. Ik ga duimen Astrid, dat het met jouw hondje ook goed komt want die is nog veel te jong zeg. Heel veel sterkte!!!
Groetjes Sandra en Maud
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door