Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Cathelijn
#1338824
pacoruiz schreef: ja en volgens de test kan hij alle soorten vlees eten .Door dingen uit te proberen reageert hij slecht op pens en lam
Zit er geen pens in de Smuldier die hij krijgt dan?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1338921
pacoruiz schreef: niemand heeft hier tips of ideetjes voor? :'( :'(
Ja gut, misschien heeft één van de kvv's wel even een iets andere samenstelling waar je hond op reageert. Het lijkt me in ieder geval los te staan van zijn huidproblemen.
Door Mevroi Kruim
#1338939
pacoruiz schreef: niemand heeft hier tips of ideetjes voor? :'( :'(
Zelf samenstellen zodat je precies weet wat hij binnenkrijgt, en Puur Pollen proberen tegen een eventuele pollen- en huisstofmijt-allergie. En dan zou ik zelf de prednison gaan afbouwen. Het is op zich goed spul om acute jeuk- of ontstekingsproblemen mee te bestrijden maar het richt verwoestingen aan in het lichaam als het langdurig gebruikt wordt en het is een symptoombestrijder, geen probleemoplosser. Ik zou investeren in het vinden van de oorzaak van zijn ziek worden en die dan elimineren, dat vind ik een stuk gezonder dan de symptomen onderdrukken met een zwaar middel als prednison.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door