Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door 202Spots
#1330575
*loes* schreef: Die laatste heb ik voor de kleine hond, ze stapt er alleen niet zelf in, moet haar er iedere keer intillen  :D
Voor de grote heb ik een easy walker proffessional, die corrigeert het trekken meteen.
Succses met zoeken.
Maar die easy walker draaid de nek de ander kant op toch?
Bo moet iets hebben wat de nek helemaal niet belast..
het is niet zo dat echt trekt...ik moet alleen makkelijker controlle hebben met welke kant ie uit moet...

ohh ik heb net gezien dat de riem dan op de borst zit....is voor ons ook niet zo makkelijk denk ik...
Door 202Spots
#1342778
n.a.v Dorothea's vraag...Thanks for asking..
Zo ziet Bo z'n oog er vandaag uit... :-\
'tgaat waarschijnlijk wel 'n tijd duren voordat 't er weer helemaal normaal uit ziet.
Maar 't is in ieder geval niet zo rood meer als eerst, hij heeft er verder  geen last van,
dus we wachten maar rustig af of het over 'n maandje (of langer), dan weer goed is..

Afbeelding
Door 202Spots
#1462676
Omdat dit 'n langdurige toestand is geweest, wil ik toch even laten weten dat
Bo zijn oog er nu dan eindelijk weer normaal uit ziet!
Er was me gezegd dat het 6 weken tot 6 maanden kon gaan duren voordat 't weer weg zou zijn,
en gelukkig is het nu na 5 maanden weer goed gekomen.
Dus als er iemand ooit de Horner's Syndrome zou krijgen...hier is bewijs dat zonder medicijn of ingrijpingen
maar alleen met geduld en met tijd...vanzelf weer helemaal goed komt!!  ;)

Afbeelding
Door 202Spots
#1462711
Ja, goed he? Ik begon af en toe wel te twijfelen hoor, heeft ook echt wel lang geduurd vind ik.
En op 't laatst zie je haast geen verbetering omdat 't zo vreselijk langzaam ging.
Maar van de week zag ik dat 't er toch wel weer veel beter uitzag dan vorige week....
en ik denk dat 't nu wel weer helemaal normaal is.
Hij had er wel geen pijn aan of last van,maar ik ben toch wel blij dat 't nu weer gewoon is! ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door