Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Cathelijn
#1326285
Floor is weer thuis  :D Alles goed gegaan gelukkig.

Pff, de hele middag in de stress gezeten hoor....
Ze is nog erg suf, wel wakker, maar ze kon nog niet echt goed naar de auto lopen. De vloer daar was ook best glad. Dus samen met een vriendin heb ik haar getild en ook weer hier naar binnen. Nu ligt ze lekker op een kussen bij te komen.
Als ik tegen haar praat, gaat haar staartje op en neer  :-*

Jonas laat haar tot nu toe goed met rust. Straks maar even bekijken hoe ik dit vannacht ga doen  :-\
Door Cathelijn
#1326305
Hitam schreef: Gelukkig heb je haar lekker thuis. Vertroetel haar maar lekker.
Heb je haar al traumeel gegeven?
Ik heb Traumavetsem in huis, ook goed he? Nog niet gegeven, ze is echt nog wat te suf.
Door Femke
#1326345
Cathelijn schreef: Ik heb Traumavetsem in huis, ook goed he? Nog niet gegeven, ze is echt nog wat te suf.

ja hoor Traumavetsem is ook goed. Zacht knuffeltje voor Floor  :-* :-* :-* :-*
Door Cathelijn
#1326683
Ja ik heb op de bank gelegen. Slapen is een groot woord  ::)
Ze is af en toe even opgestaan en heeft wat water gedronken. Gisterenavond ging ze goed mee naar buiten en heeft een grote plas gedaan.
Vanmorgen wilde ze wel weer eten. Wat dat betreft is het allemaal heel goed gegaan. Ze wil af en toe krabben, dus ze kan echt niet alleen blijven. Komende nacht mag ze bij mij op bed, hopelijk slaap ik dan iets beter  ;)
Ik moest weer werken, dus ze is bij pap en mam (zoals altijd) en ze wordt daar goed in de gaten gehouden.

Maar ze is echt zo lief  :-* Nog geen piep gegeven.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door