Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Cathelijn
#1412450
Mevroi Kruim schreef: Klinkt idd goed! Martine is een super mens, de paardjes vinden haar ook allemaal heel aardig ook al doet ze enge dingen met ze.
Gana we samen jasjes kijken  :biggrin2:
Ja ze is echt superlief. Jonas vindt haar erg leuk, maar gaat ook graag weer mee naar huis.
Jonas gaapt ook veel en duwt tegen me aan om de tafel af te gaan. Of hij kijkt een keer achterom. Maar verder doet hij het echt heel goed daar gelukkig!
Nooit gedacht dat ik Jonas in een jasje in een buggy zou rondrijden, maar we vinden het allebei goed (hij weet het nog niet van het jasje :P ).
Ik verwacht niet echt meer dat hij een uur mee in het bos kan lopen op Floor haar tempo, maar zolang hij er lol in heeft op deze manier...


Hoe is het nu met Yuki Karin? Had je voor hem nog een afspraak staan?
Door Nynke
#1412677
Cathelijn schreef:
Ik ga wel op de Winner kijken voor een lekker warm jasje. De buggy gaat waarschijnlijk de deur niet uit en als hij daar met koud weer in zit, is een warm jasje toch wel erg lekker.
ik heb zaterdag in Bleiwijk hele mooie jasjes gezien voor €35,- Het leek net op zo'n dik paardendek, een beetje harde stof aan de buitenkant (donkerbruin) en een teddy binnenkant. Ik vond hem net te zwaar voor Gunnar, maar die is w.s. een stuk ouder dan jouw Jonas  ??? ::)  De leverancier was die waar je ook van die speciale jassen en hoeden koopt, van waxcoat ? , het ruikt nogal  :-X :-\

Ik bedoel dus dat de hondenjas niet van waxcoat is  ::)

Ik heb voor Gunnar bij Beestenspul dus een gevoerd regenjasje gekocht, erg lekker warm en licht qua gewicht  :) :)
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1413001
Cathelijn schreef: Ja ze is echt superlief. Jonas vindt haar erg leuk, maar gaat ook graag weer mee naar huis.
Jonas gaapt ook veel en duwt tegen me aan om de tafel af te gaan. Of hij kijkt een keer achterom. Maar verder doet hij het echt heel goed daar gelukkig!
Nooit gedacht dat ik Jonas in een jasje in een buggy zou rondrijden, maar we vinden het allebei goed (hij weet het nog niet van het jasje :P ).
Ik verwacht niet echt meer dat hij een uur mee in het bos kan lopen op Floor haar tempo, maar zolang hij er lol in heeft op deze manier...

Hoe is het nu met Yuki Karin? Had je voor hem nog een afspraak staan?
Met Yuki lijkt het langzaam iets beter te gaan....want hij was slecht, de 1e week na de behandeling  :(
Vanmiddag gaan we weer zwemmen in Vorstenbosch....lekker warm water en een beetje bewegen, dat zal de oude man goed doen  ;)
De 26ste staat onze volgende afspraak.
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1413159
Cathelijn schreef: Gelukkig dat hij weer iets beter lijkt te worden. Jammer dat ik vanmiddag moet werken, anders hadden we iets kunnen afspreken  ;)
Ja, dat was leuk geweest....op ziekenbezoek bij Floor  :)
Volgende keer misschien  ::)
#1413173
Die paardendekens ken ik ook, van Rambo of Harry's Horse, ze zijn idd nogal stug voor een hond vind ik, hoewel die van Rambo wel wat soepeler zijn. De jassen van Hurtta vind ik geweldig mooi maar nogal prijzig  :-X

Ik vond deze wel mooi http://www.horseshopinternational.nl/pr ... cts_id=520
maar ik ga toch eerst op de Winner kijken  :D
moet Taartje eigenlijk mee om te passen maar ze vindt er niks aan ben ik bang  :-\
Door Cathelijn
#1413651
Die jas is inderdaad mooi! Ik heb nog het voordeel dat ik misschien een bassetje kan lenen om te passen en anders moet ik het maar doen met de maten die ik bij Jonas ga nemen. Voordeel is wel dat we op de Winner kunnen voelen, dat kan op zo'n plaatje dan weer niet.

Karin, de volgende keer beter  ;)
Door Cathelijn
#1418366
yuki11 schreef: Hoe gaat het met Jonas, na zijn behandeling???

@Robian; hoe gaat het ondertussen met Robbie??
Mwah, nog geen nieuwe vooruitgang gezien. Hij heeft nog even nodig om weer terug te komen op zijn niveau van voor de behandeling denk ik.

En Yuki?
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1418376
Cathelijn schreef: Mwah, nog geen nieuwe vooruitgang gezien. Hij heeft nog even nodig om weer terug te komen op zijn niveau van voor de behandeling denk ik.

En Yuki?
Na een slechte periode, na de laatste behandeling, gaat het nu weer wat beter....
Zie nu wel een beetje op tegen de volgende behandeling...Ik zal Martine vragen om iets minder te doen, want het is toch wel heel heftig voor Yukemans  :-\
Door Cathelijn
#1442974
Jonas is ontzettend kreupel nu linksvoor. Echt zielig om te zien  :(
We gaan 4 januari maar weer naar Martine en ik heb met haar en net met Tannetje afgesproken om Jonas tussenin op de pijnstillers te zetten.
Een andere dan Previcox want daar kreeg hij alleen rare vlekken van  :-\

Het doet gewoon zeer om hem zo te zien strompelen  :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door