Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Cathelijn
#1380059
Met al jullie duimen moet het gewoon beter worden toch?

Hij is al de hele middag tot nu aan het slapen en luieren. Hij hoeft nog niet naar buiten vindt hij. Kan ook dat hij in de gaten heeft dat het regent, daar wordt hij nooit zo enthousiast van  ;)
Door Cathelijn
#1383718
yuki11 schreef: En, Cathelijn, wat zijn de bevindingen deze week????  ::)
Nou toenstraks ging hij even hard rennen zeg! Ze zijn altijd wel enthousiast als ik thuiskom, maar nu  ::) Zelfs de honger en blijdschap dat we snel gingen eten verklaarde het niet helemaal. En we hebben volgens mij ook de wandeling sneller gedaan.
Dus tja, als dit zich zou mogen voortzetten  :D

En met Yuki?

En hoe is het met Robbie?
Door Truus
#1383753
Cathelijn schreef: Nou toenstraks ging hij even hard rennen zeg! Ze zijn altijd wel enthousiast als ik thuiskom, maar nu  ::) Zelfs de honger en blijdschap dat we snel gingen eten verklaarde het niet helemaal. En we hebben volgens mij ook de wandeling sneller gedaan.
Dus tja, als dit zich zou mogen voortzetten  :D

En met Yuki?

En hoe is het met Robbie?
Als dat toch waar mag zijn :D klinkt goed joh !
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1383789
Cathelijn schreef: Nou toenstraks ging hij even hard rennen zeg! Ze zijn altijd wel enthousiast als ik thuiskom, maar nu  ::) Zelfs de honger en blijdschap dat we snel gingen eten verklaarde het niet helemaal. En we hebben volgens mij ook de wandeling sneller gedaan.
Dus tja, als dit zich zou mogen voortzetten  :D

En met Yuki?

En hoe is het met Robbie?
Yuki zegt; okaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyy, maar zijn portie rennen wil ie wel aan Fikkie Jonas geven  :biggrin2:

Fijn joh, dat Jonas verbetering lijkt te laten zien!!  :D
Ik hoop dat dit zich zo blijft voorzetten.
Bij Yuki gaat t gestaag, zo niet onmerkbaar....het proces naar verbetering..... :-\
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1400975
Cathelijn schreef: Jonas gaat af en toe in draf! Hij gaat een heel klein beetje vooruit. Wij gaan over twee weken weer.

Hoe gaat het met Yuki?
Yuki trekt ook af en toe een sprintje aan, om vervolgens toch maar weer 'normaal' te gaan lopen, omdat zijn lijf niet meer te coordineren lijkt  ::)
Maar de stemming is dus goed...hij is een stuk levendiger dan hij geweest is. Volgens mij is zijn 3e jeugd begonnen  :D
Sinds een dag of 4 vind ik em weer iets minder...maar hij heeft toch een week of 2-3 profijt gehad van de behandeling, lijkt het.
Hij kreeg ook eindelijk een mooie vacht en rook niet meer zo sterk. De laatste dagen is dat dus ook allemaal weer een beetje minder....vreemde processen lijken er gaande...  :-\
Fijn dat we morgen weer mogen!  :)
Door Cathelijn
#1401050
Dan zijn jullie er echt weer aan toe. Fijn dat je weer gaat morgen. En wie weet  :D

Jonas heeft er ook wel baat bij, hij speelt ook meer. Maar hij krijgt nog wat meer tijd van Martine om meer te laten zien.
Succes morgen!
Door Robian
#1401621
Klinkt goed Cathelijn. Super dat Jonas het zichtbaar beter gaat doen. :-*

Karin, fijn dat het ook met Yuki beter lijkt te gaan. Zo nu en dan een sprintje is toch een goed teken lijkt mij.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door