Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#1314520
Qua Echinacea oplossing: staat er niet op de verpakking wat de oplossing is om de huid schoon te maken? Ik ga ff zoeken.

Yep:

Uitwendig:
Bij de verzorging van puistjes en mee-eters mag de tinctuur worden verdund met 6 delen afgekoeld water wat heeft gekookt.

Zoiets deed ik ook. Maar ik zeg er eerlijk bij: ik kijk met dit soort dingen niet zo krap. Ik maakte gewoon een vrij sterke oplossing en ik spoelde 2 a 3 keer per dag, afhankelijk van de ernst van de puspiemel.
Door deja
#1314928
Ja het is 1 op 6 en wil nog niet te vroeg juigen maar geloof dat het al gaat werken, heb het gisteravond 1 keer gedaan en vandaag al 2x.
Door deja
#1315645
Dankjewel, maar dat is de volgende optie, ga eerst maar eens kijken of echinacea extra forte met plantago en cats claw aanslaat als dat ook niets doet dan maar die zeep proberen, ik denk dan wel dat is alles zo'n beetje heb gehad.
Gebruikersavatar
Door Riek
#1315837
Boris (ook gecastreerd) wil nog wel eens proberen de hond van mijn vriendin te dekken als ze loops is (geweest, de hond).
Daarna heeft hij ook altijd een beetje een pussig piempje.
Ik geef 'm dan een paar dagen een halve vitamine C 1000mg tablet en dan is het weer over.
Die tip heb ik eens hier gelezen.
Door deja
#1315841
Mijn hond krijgt al maanden 500 mg. vit.c. per dag geef wel de goeie die lang in het lichaam blijft de natuurlijke ook voor iets anders en silicea d 12 en nu echinacea extra forte met plantago en cats claw maar hij blijft druppelen.
Laatst gewijzigd door deja op wo 22 jul 2009, 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#1315851
Riek schreef: Boris (ook gecastreerd) wil nog wel eens proberen de hond van mijn vriendin te dekken als ze loops is (geweest, de hond).
Daarna heeft hij ook altijd een beetje een pussig piempje.
Ik geef 'm dan een paar dagen een halve vitamine C 1000mg tablet en dan is het weer over.
Die tip heb ik eens hier gelezen.
Dat ga ik zeker even proberen. Heb de plantago en cats claw nog niet  :-\ Maar het gaat wel al beter  :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door