Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lind@
#143756
Gelukkig denken jullie er ook zo over ;) Ik wilde net al schrijven: ''anders morgen maar''
Gezien jullie reakties en mijn gedachten, wacht ik maar tot morgen......of overmorgen ;)

Er staat op plastipak ;D maar ik denk dat daarmee de spuit zelf wordt bedoeld, toch?
Ze heeft wel een naam genoemd........ik heb geen rekening ofzo waar het opstaat, en ik kan het me niet herinneren :-\
Beetje vergeetachtig, maar ik was nogal zenuwachtig en dan ben ik net een kip zonder kop ;)
Laatst gewijzigd door Lind@ op do 12 aug 2004, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Paul_Barte
#143783
Hopelijk gaat het laat op de avond weer wat beter met de hond Linda.
Moet trouwens zeggen dat ik het hele giardia-verhaal maar raar vind!!!! Spul ervoor geven terwijl ze niet eens weten OF het inderdaad giardia is?????????? HEEL RAAR.
Indien de hond werkelijk giardia heeft poept hij waarschijnlijk nooit normaal en dan ook met een lucht waardoor de mussen dood van het dak vallen......in dat geval zou ik trouwens gewoon een wormenkuur met panacur geven en dan is dat verhaal zeker uit de wereld want dit wormmiddel werkt perfect tegen giardia en is daarvoor ook in alle landen in Europa voor gerigistreerd terwijl de nederlandse DA's niet eens weten dat het bestaat (een enkele weer uitgezonderd natuurlijk).
In ieder geval niets maar dan ook niets toedienen voordat de hond weer helemaal fit is.
Door Lind@
#143813
Is dat dan een bepaalde speciale wormenkuur?
Ik vond het ook een beetje vreemd, er is gewoon nooit echt iets gevonden bij Lothar, terwijl hij niet in orde lijkt. Misschien wil de DA dit gewoon proberen ???
Hij zei dat ook al heeft hij geen giardia, het middel geen kwaad kan.
Door Lind@
#143937
Lothar heeft net zowaar op 4 poten gestaan, hij heeft even buiten geplast en daarna ongeveer een kwartier met zijn kop tegen de kast aangeleund gestaan, toen hebben we hem lekker op de bank gelegd ;) En nu slaapt 'ie weer......
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#143977
Ik denk dat wat Paul aandraagt een betere "oplossing" is.

Maar voor nu; lekker die rommel niet geven tot Lothar beter is en voor nu laat dat kereltje lekker slapen en dan is er morgen weer een dag en dan zal de narcose vast een stuk verder uit zijn lijf zijn.

(wat zijn ze zielig zo he?)
Door Lind@
#143982
Ivonne schreef: Ik denk dat wat Paul aandraagt een betere "oplossing" is.

Maar voor nu; lekker die rommel niet geven tot Lothar beter is en voor nu laat dat kereltje lekker slapen en dan is er morgen weer een dag en dan zal de narcose vast een stuk verder uit zijn lijf zijn.

(wat zijn ze zielig zo he?)
Nou, echt superzielig, en dan die kap, zo onbeholpen stond 'ie erbij :'(
Door Lind@
#144019
Nou, wat een stress en een gedoe inderdaad ;)

Zelfs met kap kan hij erbij, zag ik net. Nog helemaal daas probeerde hij eraan te likken, en het lukte nog ook.
Misschien doe ik hem morgenochtend wel af.
Door Netty
#144279
Linda ik lees het nu pas, ach goshie, hoe is het nou met hem?
sterkte meiske en knuffel hem maar, ze kunnen er echt naar van zijn, zo'n grote ingreep.
Door Eidos
#144324
Pffffff Lin.. Ik vind het een nogal vreemd verhaal allemaal ... Eerst Lothar meegeven terwijl hij nog slaapt... De DA die hem heeft geholpen niet aanwezig om te vertellen hoe het is gegaan enzo enzo .. Medicijn voorschrijven zonder aanwijsbare diagnose van giardia....

Maar ja .. Ik hoop dat het inmiddels beter gaat met Lothar ... Geef hem maar een lieve beterschapsknuffel van mij !!! :-*
Door sandra1
#144363
Hoe gaat nu met lothar? Gaat het wat beter inmiddels. Die vreemde ontlasting die jij beschrijft kan ik ook van Tommie en die had inderdaad giardia. Vraag je nog na wat er in de spuit zit?? Onze da had namelijk panacur alleen in een suspensie. Wil je toch tabletten geven haal dan exil no worm plus (is dezelfde werkzame stof als panacur nl. febendazole). Sterkte verder met hem.

Sandra
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door