Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lind@
#143287
[quote="Truus"]
[quote="Eidos"]
Heh Shit.. Ik heb dit helemaal niet meegekregen gisteren ....

Truus heel veel sterkte!!! Ik denk aan je en duim me rot op een goede afloop !! Hopelijk mag die schat gewoon lekker vanmiddag weer naar huis...

Hij moet wel snel weer beter zijn hoor, want als ik de volgende wandeling weer met iemand mee kan rijden moeten dos en timo wel weer samen een ballad voor ons zingen he ;) ;D
[/quote]
Je zorgt maar mooi dat je iemand hebt om mee te rijden ;)die twee in koor kunnen we niet missen :-* ;D

[/quote]
Natuurlijk mag ze met mij mee rijden, ik wil ook nog weleens zo'n concert meemaken, plus dat het de laatste keer erg gezellig was ;)
Door Lind@
#143288
Ja, weet je al wat?
Ik ga straks Lothar ophalen en ben ook benieuwd wat de DA zegt.
Spannend he, ik zit hier maar te zenuwen, jij vast en zeker ook. :-*
Door Truus
#143292
Nee, we weten nog niks. Over een half uurtje mogen we bellen en horen we of we Timo op mogen halen.

Mila kotst hier de hele boel onder :-\, heeft al wel 4keer overgegen ???.
Ze heeft de enting voor Parvo en Weil gehad, daar zal het toch niet aan liggen?
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#143300
[quote="Truus"]
Nee, we weten nog niks. Over een half uurtje mogen we bellen en horen we of we Timo op mogen halen.

Mila kotst hier de hele boel onder :-\, heeft al wel 4keer overgegen ???.
Ze heeft de enting voor Parvo en Weil gehad, daar zal het toch niet aan liggen?
[/quote]



Geen idee.Mijn honden hebben nog nooit last gehad van een enting.
Door Lizzy
#143302
[quote="Truus"]
Nee, we weten nog niks. Over een half uurtje mogen we bellen en horen we of we Timo op mogen halen.

Mila kotst hier de hele boel onder :-\, heeft al wel 4keer overgegen ???.
Ze heeft de enting voor Parvo en Weil gehad, daar zal het toch niet aan liggen?
[/quote]

Mijn honden waren standaard ziek van deze enting..... Je zou Thuja kunnen proberen! Nog 10 minuutjes!
Gebruikersavatar
Door Nitus
#143303
[quote="Truus"]
Nee, we weten nog niks. Over een half uurtje mogen we bellen en horen we of we Timo op mogen halen.

Mila kotst hier de hele boel onder :-\, heeft al wel 4keer overgegen ???.
Ze heeft de enting voor Parvo en Weil gehad, daar zal het toch niet aan liggen?
[/quote]

Dat zou heel goed kunnen Truus, als je dan toch de DA belt vertel hem dat dan meteen. Er is ook een homeopathisch middel tegen de bijwerkingen van entingen Thuja heet dat geloof ik, het wordt ergens in de Bieb genoemd. Sterkte met allebei.
Door Peet
#143325
Het is altijd verstandig om een paar dagen vooraf en na de enting dagelijks een dosis Thuja te geven. Thuja Oertinctuur van VSM, 5 druppels in een beetje water (is erg vies), dan in een spuitje-zonder-naald, een half uur voor of na het eten in de wang ingeven....
Door ine
#143491
[quote="gonny"]
blijft nu wel akelig lang stil rond truus!! :-\
[/quote]
Ja, vind ik ook!
Renate? Als jij er bent, weet jij al wat? :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door