Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jojo
#1302279
Wie weet een goede osteopaat in de omgeving (=maximaal ongeveer een uur rijden) van Assen??
Ik had al wat gegoogled en vond bijvoorbeeld www.beterdier.nl
Mijn vraag is of iemand misschien ervaring heeft bij deze mevrouw?? Of andere tips/adressen heeft voor mij??
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1302317
Femke schreef: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
2 Zielen één gedachte, je was me 23 seconden voor :-[  :D
Trouwens, ik heb ook alleen ervaring met Martine Burgers :biggrin2:
Door Antonia
#1302360
Jojo schreef: Wie weet een goede osteopaat in de omgeving (=maximaal ongeveer een uur rijden) van Assen??
Ik had al wat gegoogled en vond bijvoorbeeld http://www.beterdier.nl
Mijn vraag is of iemand misschien ervaring heeft bij deze mevrouw?? Of andere tips/adressen heeft voor mij??
Volgens mij is zij nog in opleiding. Daar hoeft natuurlijk niets mis mee te zijn.
Ik overweeg ook osteopatische behandelingen voor Brian. Omdat dit een (voor mij) nieuwe ervaring is zou mij voorkeur uitgaan naar een ervaren therapeute. Misschien kunnen iemand benaderen die naar het noorden wil komen en dan de reiskosten delen?
Door Fido
#1302539
Antonia schreef: Volgens mij is zij nog in opleiding. Daar hoeft natuurlijk niets mis mee te zijn.
Ik overweeg ook osteopatische behandelingen voor Brian. Omdat dit een (voor mij) nieuwe ervaring is zou mij voorkeur uitgaan naar een ervaren therapeute. Misschien kunnen iemand benaderen die naar het noorden wil komen en dan de reiskosten delen?
Wij hebben Familie in het oosten wonen waar wij mogen blijven slapen. Ik heb het net gevraagd en als jullie het redden om 5 á 6 honden bij elkaar te krijgen en een kleine ruimte dan willen wij (Erwin en ik) wel naar het oosten komen voor Osteopathie.

(Erwin is dierenarts en osteopaat, afgestudeerd, maar staat nog niet op de lijst van ICREO, deze moet nog bijgewerkt worden  :()
Door Jojo
#1302812
Ow kijk eens aan, dit klinkt heel positief! Zeker het aanbod van Fido. Ik heb namelijk net met de ziektekostenverzekeraar gebeld (proteq) om te informeren wat zij vergoeden. Zij zeggen dat de osteopaat in kwestie dierenarts moet zijn. Kijk en dan wordt de spoeling erg dun volgens mij. Mijn 1e voorkeur ging ook uit naar Any Animal in Heiloo maar dat is voor mij dik 2 uur rijden. Laat ik nou net niet zo dol zijn op zulke einden rijden in het onbekende (onzeker)...

@ fido, ik heb meteen 2 hondjes in de aanbieding dan ;)
Door Jojo
#1302820
Antonia schreef: Volgens mij is zij nog in opleiding. Daar hoeft natuurlijk niets mis mee te zijn.
Ik overweeg ook osteopatische behandelingen voor Brian. Omdat dit een (voor mij) nieuwe ervaring is zou mij voorkeur uitgaan naar een ervaren therapeute. Misschien kunnen iemand benaderen die naar het noorden wil komen en dan de reiskosten delen?
Ik vind het een goed idee Antonia!
Dat ze nog in opleiding is zag ik ook staan en dat bracht mij ook aan het twijfelen, liefst idd iemand met veel ervaring, ik heb wat dat betreft misschien ook een wat moeilijker ras (om hun afwijkende bouw??) dus graga iemand die echt weet waar ie het over heeft. Wij hebben dan ook wel 2 uitersten meteen bij elkaar he, een ier en een franse bull ;D
Door Fido
#1302947
Jojo schreef: Ow kijk eens aan, dit klinkt heel positief! Zeker het aanbod van Fido. Ik heb namelijk net met de ziektekostenverzekeraar gebeld (proteq) om te informeren wat zij vergoeden. Zij zeggen dat de osteopaat in kwestie dierenarts moet zijn. Kijk en dan wordt de spoeling erg dun volgens mij. Mijn 1e voorkeur ging ook uit naar Any Animal in Heiloo maar dat is voor mij dik 2 uur rijden. Laat ik nou net niet zo dol zijn op zulke einden rijden in het onbekende (onzeker)...

@ fido, ik heb meteen 2 hondjes in de aanbieding dan ;)
Nog drie en we komen naar het oosten  :)
Door Jojo
#1302988
Fido schreef: Nog drie en we komen naar het oosten  :)
waar is 'het oosten' voor jullie dan (ruim begrip)? Enschede bijvoorbeeld is voor mij net zo lang rijden denk ik :-\
Laatst gewijzigd door Jojo op wo 08 jul 2009, 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Fido
#1303076
Jojo schreef: waar is 'het oosten' voor jullie dan (ruim begrip)? Enschede bijvoorbeeld is voor mij net zo lang rijden denk ik :-\
Rond Goor, Denekamp, Hengelo.
Het is in iedergeval totaal de andere kant van Nederland vanaf Heiloo  ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door