Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door geer
#142175
Sja, maar hoelang kan je zoiets aankijken??? Ze heeft geen pijn, haar buik mag ik gewoon bevoelen...ze is wel een beetje sloom maar ik vind het moeilijk om te bepalen of dat daardoor komt, Ted is gewoon niet zo'n ochtendmens. Na vanochtend 8 uur heeft ze niet meer gekotst...
Ik denk dat ik zo maar even met haar ga wandelen, kijken of ze poept... Zal ik haar wel gewoon eten geven?? Er zit natuurlijk ook wel een hele berg peperkoek in dat kleine hondje...
Door Mister T
#142189
tjeeeeeeee geer,wat een gedoe,lees dit nu pas.. :-[
Hopelijk gaat het goed nu.......
Hoe is het?

p.s. Erna,ik had wel zuurkool liggen ;D(hoe kán het ook anders,heb een vent die zelfs met deze hittegolf nog in z'n flanelletje slaapt dus waarom dán ook geen zuurkool :-\ :-X..............)
Door geer
#142202
Ze heeft gras gegeten als een koe...vervolgens het gras weer uitgespuugd... en gepoept. In haar poep zag ik niets vreemds, geen bloed, maar ook geen stukjes scheermes... Ze vraagt wel om eten, zal ik haar niet toch een beetje geven??
Gebruikersavatar
Door Hitam
#142203
Je hebt kans dat ze dat even hard weer uitspuugt. Als het er met het gras niet uit is gekomen, zit het waarschijnlijk niet meer in haar maag. Ik zou even niets geven om haar maag tot rust te laten komen.
Door geer
#142208
Nah, 't is hier na alle buitjes wel weer redelijk koel... Ze ging net wel vol frisse moet achter Doris aan, dus zo erg is het nu ook weer niet ;) ;D
Gebruikersavatar
Door Sonja
#142238
Pfff Geer, ik hoop voor je dat Ted dat stukje scheermes gauw uitkakt. Ze zit in ieder geval niet verstopt en het is gunstig dat er geen bloed bij zat en dat Ted nog altijd achter Doris aan zit.
Rare hond, hoor. Wie eet er nou scheermesjes? ::)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door