Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
#141530
Sonja schreef:

Truus, dat vind ik een heel mooie bewoording. Dat schèrp in de gaten houden. ;)
Ha ha zie het nu ook pas ;)
Gedver wat een paniek hier :-\ ik ben helemaal van slag, die Ted >:( :-*
Door Eidos
#141668
Jeetje geer!!! Heeft Ted niet genoeg koekjes gekregen op dr verjaardag ???..

Jeej ik weet zo ook even geen ander advies dan ontbijtkoek/ watten en opletten.. hopelijk loopt het met een sisser af....
Door Helen
#141691
Pff, wat een schrik zeg, wat naar. Ik zou haar vandaag lekker bij je op de slaapkamer houden, zodat je haar goed in de gaten kunt houden.

Sterkte!!!! Helen
Door geer
#141697
Ik heb Tannetje gebeld, die raadde ook aan om even af te wachten. Mijn eigen DA is er toch niet, en om nou meteen bij de spoedkliniek binnen te sjeesen....
Ted lijkt nergens last van te hebben, die dacht zichzelf te trakteren op een lekker toetje (de bril van Guus) met als slagroom een pantykousje...

Soms....zou je willen dat je die beesten uit kon leggen dat dat NIET helemaal verstandig is ::) ::) ;D
Door Erna
#141706
geer schreef: een pantykousje...
Ehhh Geer....kunnen wij de volgende wandeling eens een goed gesprek hebben? Als vrouw tot vrouw zeg maar, anno 2004.
Door Truus
#141711
geer schreef: Ik heb Tannetje gebeld, die raadde ook aan om even af te wachten. Mijn eigen DA is er toch niet, en om nou meteen bij de spoedkliniek binnen te sjeesen....
Ted lijkt nergens last van te hebben, die dacht zichzelf te trakteren op een lekker toetje (de bril van Guus) met als slagroom een pantykousje...

Soms....zou je willen dat je die beesten uit kon leggen dat dat NIET helemaal verstandig is ::) ::) ;D
En je bakt nogwel zulke lekkere koekjes ::).
We horen het wel hoe het verder gaat he.
Geef Ted een knuffel :-*
Door geer
#141718
Erna schreef:

Ehhh Geer....kunnen wij de volgende wandeling eens een goed gesprek hebben? Als vrouw tot vrouw zeg maar, anno 2004.
Hahahaha....ik bedoelde eigenlijk pantysokje, zo'n kousje voor om je voet als je wEl zweetkakkers hebt, maar tOch lage schoenen wil dragen....zo beter dan??? ;D
Door Lizzy
#141719
geer schreef:

Hahahaha....ik bedoelde eigenlijk pantysokje, zo'n kousje voor om je voet als je wEl zweetkakkers hebt, maar tOch lage schoenen wil dragen....zo beter dan??? ;D
Nee ;D.
Door Femke
#141723
geer schreef:

Hahahaha....ik bedoelde eigenlijk pantysokje, zo'n kousje voor om je voet als je wEl zweetkakkers hebt, maar tOch lage schoenen wil dragen....zo beter dan??? ;D
Nee dan nóg koop je ze van katoen :o

(net of je van pantykousen géén zweetkakkers krijgt ;D ;D ;D)
Door geer
#141724
Lizzy schreef:

Nee ;D.
Maar....maar....maar....wat moet ik dAn om mijn voeten doen zodat ik niet halverwege de dag uit mijn hippe instappertjes glij ??? ::) ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door