Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lupa
#10119
nou het verhaal is juist dat die mensen 1 jaar vergeten zijn te enten, moeder hond is bijna dood geweest , mischin door de combinatie met pupps.
Ik ge zeker die mensen niet op zoeken maar als ik lees dat de parvo virus wel een jaar in de omgeving kan blijven leven shrik ik wel van dat is niet bevoordijlijk voor mijn relatie met mijn schoonouders ;D
is parvo niet ook overdraagbaar via de lucht? want er wordt gesproken dat het besmettelijk is via spijksel en diaree maar waarom worden de honde dan in een steriele omgeving gezet?
Door sylvia
#10120
nou het verhaal is juist dat die mensen 1 jaar vergeten zijn te enten, moeder hond is bijna dood geweest , mischin door de combinatie met pupps.
Ik ge zeker die mensen niet op zoeken maar als ik lees dat de parvo virus wel een jaar in de omgeving kan blijven leven shrik ik wel van dat is niet bevoordijlijk voor mijn relatie met mijn schoonouders ;D
is parvo niet ook overdraagbaar via de lucht? want er wordt gesproken dat het besmettelijk is via spijksel en diaree maar waarom worden de honde dan in een steriele omgeving gezet?
precies dus als je er niet in de buurt wil komen kan je dus een jaar niet die kant op ,jij dus ook niet en je schoonouders kunnen niet bij jou komen lijkt me niet realistisch.Dat de hond die parvo heeft zegt wel wat over haar imuunsysteem,die natuurlijk lager is na een bevalling (tenminste als ze nog heel klein zijn) maar het zal ook wel een brokkenhond zijn.Ik zei al dat mijn honden ook wel met parvo in aanraking zijn geweest dat waren mijn shih shuh en de afghaan beide hadden alleen ooit een puppy enting gehad,en kregen geen parvo.

Barfplaats wordt gesponsord door