Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Paul_Barte
#10054
Nou, dan snap ik mijn DA helemaal niet meer. Pepper kwam daar voor controle toen ik hem net had opgehaald, dus nog niks van dominant gedrag ofzo, en dan adviseerd ze me al om hem te castreren. Zou ze dan zo graag biefstuk eten????  ;)
Wat denk je zelf  :-X
Door Jolly
#10055
nee joh, ze wil gewoon een nieuwe badkamer of auto.

dat is het grapje dat ik met mijn da maak als ik soms hem lastig kom vallen als ik iets voor de kippen moet halen. Zeg dan tegen hem: Helaas, weer geen stukje bad of nieuwe banden voor je dit keer, niet van mij. Hij snapt het gelukkig wel.
Door Lot
#10056
Ja, maar tis toch te gek voor woorden! Je gaat er toch vanuit dat een DA er verstand van heeft en in het belang van de dieren werkt. Of ben ik nu te naief? Ik had al mijn twijfels bij die castratie en na alles te hebben gelezen hier ben ik er vanaf gestapt. Hoeveel balloze reuen zouden er nu al rondlopen terwijl het helemaal niet nodig is???!!!! ???
Door sylvia
#10057
Hoeveel balloze reuen zouden er nu al rondlopen terwijl het helemaal niet nodig is???!!!! ???
90% van de balloze reuen.  :-/
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door