Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sher
#1270162
Ik lees nu pas dat Guinnie geopereerd is. In de bar las ik iets over een ontsteking.  :-[
Nou, fijn dat het zo goed is gegaan. Wie weet hoe goed ze zich nog gaat voelen. Vacht verzorgd, tanden verzorgd, ontsteking weg. Ik ben heel erg blij voor haar.  :-*
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1270171
Suzanne schreef: Het gaat uitstekend met de dame!
Bij vlagen denk ik zelfs dat het beter gaat dan voor de operatie... ze lijkt sneller te kunnen lopen bijvoorbeeld. :-)  Kan ook best wishfull thinking zijn hoor! ;-)
Dat gaat zo snel hoor, een dag nadat die baarmoeder eruit is, voelen ze zich al stukken beter dan daarvoor.
Die dame boft maar met jullie  :-*
Door Suzanne
#1270913
Hoi,
haar herstel lijkt zich voorspoedig voort te zetten; ze tippelt al weer zover als voor haar operatie.

Wel vind ik het opvallend dat ze meer eten lijkt te willen... zou ze dan toch zoveel pijn / ongemak hebben gehad dat dat eronder geleden heeft?
Ze kan krijgen wat ze wil hoor, daar niet van ;-) maar het viel me gewoon op....

De wond is binnenhuids gehecht en het ziet er allemaal goed uit, ze lijkt er geen pijn of jeuk aan te hebben.

Als er nieuws is, laat ik dat nog weten! ;-)

Suzanne
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1271069
Suzanne schreef: Hoi,
haar herstel lijkt zich voorspoedig voort te zetten; ze tippelt al weer zover als voor haar operatie.

Wel vind ik het opvallend dat ze meer eten lijkt te willen... zou ze dan toch zoveel pijn / ongemak hebben gehad dat dat eronder geleden heeft?
Ze kan krijgen wat ze wil hoor, daar niet van ;-) maar het viel me gewoon op....

De wond is binnenhuids gehecht en het ziet er allemaal goed uit, ze lijkt er geen pijn of jeuk aan te hebben.

Als er nieuws is, laat ik dat nog weten! ;-)

Suzanne

Het slechte eten kan heel goed door de baarmoederontsteking zijn gekomen. Maar ze krijgt nu ook veel lekkerder eten!
Door Suzanne
#1271451
Hoi,

Het blijft goed met haar gaan; ze is volgens mij goed hersteld van de narcose.
Opvallend (vind ik) is dat ze meer eetlust heeft; ze drinkt darentegen stukken, maar dan ook stukken minder.
Wat ik wel vervelend vind is dat ze vandaag bij vlagen zoveel hijgt... heeft ze het "alleen maar" warm of kan dit nog met de narcose te maken hebben? Ik heb net al even een vochtige handdoek over haar heen gehad; ik zal de ventilator aanzetten (zonder handdoek dan he?)

Groetjes,
Suzanne
Door Suzanne
#1271503
Hitam schreef: Het is ook warm en ze kan ook nog wel wat pijn hebben. Krijgt ze pijnstillers?
Nee.... ik heb daar wel nog naar gevraagd, maar dat zou niet nodig zijn... ik heb ook niet de indruk dat ze pijn heeft eigenlijk.. ze maakt eerder een blijere indruk dan voor vrijdag ;-)

Groetjes,
Suzanne
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1271505
Het kan zijn dat ze zich lekkerder en fitter voelt maar wel een beetje last heeft van de wond. Hier krijgen ze altijd voor een paar dagen pijnstillers mee. Maar het gaat zo ook wel over.
Door Anthraciet
#1271507
Fijn dat ze weer lekker wil eten en het verder ook weer goed doet!
Het hijgen kan een combi zijn van nog niet helemaal lekker voelen en de bijkomende warmte.

Als ze zich verder niet vreemd gedraagt, zou ik het gewoon lekker in de gaten houden en haar lekker verwennen ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door