Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door vitess
#1263818
De hond van mijn ouders is 10 jaar en had al vanaf pup zijnde 'onverklaarbare jeuk'. Kale plekken, bijten, krabben, verschrikkelijk. Van jongs af aan aan de prednison en speciale brokken... Ze krijgt nu sinds een jaar kvv en het werd in het begin ook erger. Zo erg dat mijn ouders de neiging hadden er maar weer te stoppen. Gelukkig hebben ze doorgezet en het gaat erg goed met de hond. De prednison wordt voorzichtig afgebouwd.
Over dat bloedonderzoek: onze Sanne heeft zo'n onderzoek gehad en is onderzocht op veel meer dan twee groepen. Niet alleen op pollen en huismijt, maar ook bomen, struiken, kruiden, medicatie, grassen, alles wat je maar kunt bedenken. Hier is veel duidelijk geworden. Misschien wel een idee om te doen.
Ik wens je veel sterkte, want het is moeilijk om er maar niet achter te kunnen komen wat er aan de hand is.

Groeten van Angel
Door Jeannnettte
#1264661
Hallo Angel

De dierenarts zei dat mijn hond eerst een maand moet stoppen met de prednison voordat er onderzoek kan worden gedaan.
Hij krijgt nu nog om de dag twee prednison en ik weet niet of ik ineens mag stoppen dat moet ik even navragen aan de d.arts

Maar bedankt voor je reactie.

Groetjes Jeannette
Door karin2
#1264666
prednison mag je zeker niet ineens stoppen ! dat moet langzaam afgebouwd worden !

Ik hoop dat ze over een poosje alsnog van haar jeuk verlost wordt  :(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door