Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1263938
:) lief dat je dat vraagt!
Wisselend eigenlijk. Hij heeft een paar moeilijke dagen achter de rug....was erg stijf en instabiel. Gisterochtend heb ik hem laten zwemmen, zodat zijn spieren wat zouden kunnen ontspannen en hij weer iets soepeler kon worden en nu gaat het iets beter.
Ik merk ook wel dat ik hem niet te lang moet laten liggen, dus vaker op de dag een rondje.

De 1e 2 weken van juni heb ik vakantie en dan wil ik met hem naar een osteopaat gaan.

En hoe is het nu met Gabber dan???
#1266793
Ik zie het even niet meer hoor.... :'(
Het bos zit veel te veel verscholen achter de bomen....

Ik lees met veel belangstelling en ontroering het topic over Beau mee en het is ZOOOO herkenbaar en ook zo pijnlijk verdrietig....
Ook ik begin langzamerhand te denken dat ik moet realiseren dat Yuki gewoon op begint te raken...niet geestelijk, maar wel lichamelijk. Helaas staat dat in geen verhouding tot elkaar.

Ik ga zo een afspraak maken bij Erwin...en stel tot die tijd pijnstillers nog even uit (niet zo moeilijk omdat die tot nu toe toch niets tot zeer weinig deden...)..

Maar wanneer is het genoeg hè......??  :'(
#1266908
balou&crystal schreef: ik lees het nu pas :'(
heeft zijn broer in Zeeland het ook? verdorrie toch met die witte herders :(
heel veel sterkte :bigarmhug:
Geen idee, maar 2 andere broers zijn vorig jaar ingeslapen, voordat ze 10 jaar zijn geworden..... :'(
Vito is een keer door zijn achterhand gezakt en er met medicatie weer even bovenop gekomen, bij de 2e keer heeft ie een half jaar gelegen, mediactie sloeg niet aan en toen hebben de eigenaren de knoop doorgehakt.
Djuke kon uiteindelijk niet meer zelf opstaan, dus ook vanwege zijn achterhand...en toen hebben ook zij hem in laten slapen....
Ik zal Corrie eens bellen en vragen naar Max zijn gezondheid.....
#1267093
balou&crystal schreef: ik ben reuze benieuwd hoe het met Max gaat en met zijn kleinzoon Crystal haar broer.
en als het erfelijk is dan kan Crystal daar misschien later ook last van krijgen,maar nu duimen we voor Yuki :-*
Max (Blendfort) doet het nog goed....maar er leeft verder nog maar 1 hond uit het nest (van 12)..een teefje.
Dus echt oud zijn ze allemaal niet geworden...... :(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door