Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1253511
vanaalst schreef: gelukkig gaat het weer wat beter met je manneke!!!
Ja gelukkig wel,wat een sukkel dat ie zomaar een grote plastic zak naar binnen rost en stom van mij dat ik er naast staat en het gewoon zie gebeuren...mijn vingers meteen achter in zijn keel gedaan zonder resultaat...de zak was aardig groot dus afwachten had geen zin denk ik,gelukkig waren er wat bosjes achter de tuintjes waar hij vanmiddag alles loosde  :-[ 2 grote runderstrotten met de plastic zak....we zijn maar vlug doorgelopen naar de praktijk verderop,....waar hij pal voor de deur ook nog gigantisch aan de slinger ging!Gelukkig was het alleen water wat eruit kwam.Hij wist zich echt geen raad en wij ook niet.
#1253662
Vannacht om 24.30 liep hij nog flink te spoken,iedere keer strekte hij zijn voorpoten uit tegen de grond dus zal hij buikpijn hebben gehad,toch nog een natte bek met kwijl...heel de tijd wilde hij bij mij zijn,plassie gedaan en uiteindelijk is hij toch gaan slapen.
Vanmorgen roste hij de kleine kippennekken in 1 seconde naar binnen en is gelukkig weer ouderwets aanwezig  ::) ;D
#1253676
tieneke schreef: Vannacht om 24.30 liep hij nog flink te spoken,iedere keer strekte hij zijn voorpoten uit tegen de grond dus zal hij buikpijn hebben gehad,toch nog een natte bek met kwijl...heel de tijd wilde hij bij mij zijn,plassie gedaan en uiteindelijk is hij toch gaan slapen.
Vanmorgen roste hij de kleine kippennekken in 1 seconde naar binnen en is gelukkig weer ouderwets aanwezig  ::) ;D

Het is niet handig, maar wel heel aandoenlijkals je grote monster zo graag bij je wil zijn.
Gelukkig gaat tie weer beter.
#1253976
Nou,te vroeg gejuicht  :-\
Nadat ik het laatste berichtje had getikt werd hij weer vreselijk misselijk en snokte echt overal het gras etc uit...ben heel de middag met hem in de weer geweest,Okugest een paar keer gegeven,dekens die ondergekotst zijn weggehaald,en om 16.00 toen ik dacht dat hij ietsies beter was zijn eten gegeven(konijn en vis)wat hij dus niet at...hierna heeft hij een paar ons kippennekken met smaak opgegeten,
die er een uurtje later dus weer uitkwamen.Hij drinkt gelukkig wel veel en een 1,5 uur geleden 20 minuten achter gewandeld waar hij toch wel attent was toen er een grote haas voorbij kwam....heb kipfilet voor hem gekookt en ga die zo maar eens geven,hopelijk blijft dit er wel in.
Diarree heeft hij gelukkig niet meer,pffff het was het spuitje wel zeg  :-X
#1254061
Bernie schreef: Wat ontzettend vervelend zeg. :-\
Beterschap voor je manneke, hopelijk voelt hij zich gauw weer helemaal goed. :-*
Hij ligt nog steeds rustig te slapen met de gekookte kipfilet in zijn buik,hoop dat het er nu in blijft.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door