Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1252529
Ik zou het eng vinden om een algemeen kruid tegen Epileptische aanvallen aan te schaffen. Brrrrrr
Ik ga dan liever naar iemand die via een vragenlijst jou het hemd van het lijf stelt om er zo achter te komen welk middel bij je hond past.
#1252647
Ik ben daar klant,
Keetje krijgt nu al weer een aardig tijdje kruiden tegen haar artrose.
ik moet zeggen, als ze het een tijdje niet krijgt begint ze moeilijker te lopen en als ze het dan weer krijgt worden de klachten minder, ze verdwijnen niet maar ze worden wel minder en ze loopt soepeler. Kan niet tussen de oortjes zitten, toch? ;)
#1252665
Nee dat zit vast niet tussen de oren, maar er zitten wel kruiden bij waar ik mijn vraagtekens bij zet. Er kunnen best kruiden bij zitten die "werken" maar beter is altijd met zoiets als Chinese kruiden, dat ze bij de hond en het probleem passen, net als bij homeopathie. Dat wil niet zeggen dat het helemaal niet werkt.

Bij sommige dingen is het gevaarlijk als je thuisdokterd. Zoals o.a. bij epilepsie
Laatst gewijzigd door charmed op vr 08 mei 2009, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door